3665 fans     1242 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

La Valedora do Pobo pide información en Zas

 La Valedora do Pobo pide información en Zas

Costa da Morte | Publicada: 11/01/2017

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
12
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 21 segundos.

La Valedora pide, por segunda vez, un informe al alcalde a raíz de la queja presentada por el Partido Popular sobre varios contratos municipales.

La Valedora do Pobo,Milagros Otero Parga, ha solicitado al alcalde de Zas, Manuel Muíño Espasandín, un informe sobre las quejas trasladadas a esta oficina por el portavoz del PP, David Gómez.En un segundo escrito la Valedora do Pobo recuerda al regidor que tiene la obligación legal de responder a su petición.

Gómez Brandariz ha instado al alcalde a que cumpla la ley y aporte la documentación sobre los contratos del Servizo de Axuda no Fogar, recogida de basura y limpieza de edificos, que el PP viene solicitando infructuosamente. Esta falta de información llevó los populares a presentar una queja ante la institución autonómica.

“Unha vez máis, o talante democrático do alcalde e a transparencia na xestión do Concello de Zas brillan pola súa ausencia” se quejó el portavoz popular que sospecha que ante “tanto escurantismo e falta de transparencia fai pensar que non se seguiron os canles de contratación pertinentes”.

Los populares piden al regidor “que de a cara” y aseguran que ante la   “inexistencia de publicacións de licitación sobre a contratación dos servizos, non se pode comprobar que o Concello de Zas seguise as canles legais que rexen a contratación de servizos”.

Sobre el contrato de recogida de la basura, a Gómez le hace desconfiar que “que non exista publicación algunha sobre a prestación deste servizo” . En cuanto al del Servizo de Axuda no Fogar tampoco tienen información y solamente pueden saber “o nome da empresa que está a prestar este servizo porque así o recoñece na súa páxina web”. 

Por último, en referencia del contrato de limpieza de edificios municipales dicen que tampoco hay datos salvo dos contratos de 2009.“Sorprendeunos que, con data de setembro de 2016, o Concello licitase un contrato de limpeza dos edificios municipais, pero que non afecta a todos os inmobles” destacó el portavoz popular.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Las ratas invaden A Coruña

Las ratas invaden A Coruña

Se ha puesto una denuncia al 010 hace quince días pidiendo al ayuntamiento que actúe pero no se ha hecho nada. Los vec…

Ler máis
El Combo Dominicano y París de Noia en el San Pedro 2017 de Santa Comba

El Combo Dominicano y París de Noia en el San Pedro 2017 de Santa Comba

San Pedro de Santa Comba 2017.El Combo Dominicano, París de Noia, Bomba, Principal,Galilea y Dilema, en el apartado mus…

Ler máis
Oleiros empieza a cobrar por aparcar en las playas este jueves

Oleiros empieza a cobrar por aparcar en las playas este jueves

Este próximo jueves 1 de junio, coincidiendo con la época y horario de más afluencia a las playas, empieza a funciona…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
II Concurso Tortilla Santa Comba 2017
OportuniGadis
Enova Energia
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O giro copernicano

Daniel Lago

A divisão entre esquerda e direitas, fica cada ano, mais e mais indiferente, para separar o grão da palha. Nesta altura do mundo, a direita é alg…

Daniel Lago
Ler máis

Sigamos con unidad

Nacho Louro

Como anunciaron, los Riazor Blues abandonaron Riazor en el minuto treinta, eso sí, no sin escuchar del resto de aficionados el grito unánime de “f…

Nacho Louro
Ler máis

Milucho, una persona inolvidable

Xosé Manuel Lema Mouzo

El activo dinamizador bergantiñán, Emilio Calvo Pan, ha fallecido como consecuencia de una larga enfermedad. Pero la huella de “Milucho” permane…

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información