5032 fans     1407 seguidores     42 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
ElectroXallas

La Valedora do Pobo pide información en Zas

 La Valedora do Pobo pide información en Zas

Costa da Morte | Publicada: 11/01/2017

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
12
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 21 segundos.

La Valedora pide, por segunda vez, un informe al alcalde a raíz de la queja presentada por el Partido Popular sobre varios contratos municipales.

La Valedora do Pobo,Milagros Otero Parga, ha solicitado al alcalde de Zas, Manuel Muíño Espasandín, un informe sobre las quejas trasladadas a esta oficina por el portavoz del PP, David Gómez.En un segundo escrito la Valedora do Pobo recuerda al regidor que tiene la obligación legal de responder a su petición.

Gómez Brandariz ha instado al alcalde a que cumpla la ley y aporte la documentación sobre los contratos del Servizo de Axuda no Fogar, recogida de basura y limpieza de edificos, que el PP viene solicitando infructuosamente. Esta falta de información llevó los populares a presentar una queja ante la institución autonómica.

“Unha vez máis, o talante democrático do alcalde e a transparencia na xestión do Concello de Zas brillan pola súa ausencia” se quejó el portavoz popular que sospecha que ante “tanto escurantismo e falta de transparencia fai pensar que non se seguiron os canles de contratación pertinentes”.

Los populares piden al regidor “que de a cara” y aseguran que ante la   “inexistencia de publicacións de licitación sobre a contratación dos servizos, non se pode comprobar que o Concello de Zas seguise as canles legais que rexen a contratación de servizos”.

Sobre el contrato de recogida de la basura, a Gómez le hace desconfiar que “que non exista publicación algunha sobre a prestación deste servizo” . En cuanto al del Servizo de Axuda no Fogar tampoco tienen información y solamente pueden saber “o nome da empresa que está a prestar este servizo porque así o recoñece na súa páxina web”. 

Por último, en referencia del contrato de limpieza de edificios municipales dicen que tampoco hay datos salvo dos contratos de 2009.“Sorprendeunos que, con data de setembro de 2016, o Concello licitase un contrato de limpeza dos edificios municipais, pero que non afecta a todos os inmobles” destacó el portavoz popular.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La cibercampaña electoral

La cibercampaña electoral

La batalla de las redes sociales. @xmlema   Una de las grandes batallas políticas se libra en las redes soci…

Ler máis
Tras el legado Celta de Galicia

Tras el legado Celta de Galicia

Galicia salta a los ojos del mundo por ser la sede de la Catedral de Santiago y el punto de arribo para los miles de per…

Ler máis
El 90% de los casos de cáncer colorrectal se pueden curar si se detectan a tiempo

El 90% de los casos de cáncer colorrectal se pueden curar si se detectan a tiempo

El subdirector xeral de Planificación e Programación Asistencial, Alfonso Alonso Fachado, habló en Santa Comba. Xosé…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Concello de Coristanco
Electrodomésticos Angel
Ruta das Tapas Santa Comba 2018
Enova Energia
Gadis Sorteo 400 viajes y 100 packs 2018
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
KNM Abogados
Concello da Laracha
Centro de Ortodoncia e Implantologia Dr. J.M. Pose Rodríguez
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

Treixadura

Xosé González Martínez

    Asistín ao concerto de presentación do novo disco do grupo “Treixadura” e saín reafirmado, unha vez máis, na miña convicción de …

Xosé González Martínez
Ler máis

PCE. De las Brigadas Internacionales al Sábado Santo

José Gilgado

Al inicio de la Guerra Civil el PCE, frente a la política de No-Intervención de la Sociedad de Naciones, recabó el apoyo de la U.R.S.S. Los Part…

José Gilgado
Ler máis

El eterno y trivial debate

Pablo Cancio

Como cada año, ciertos partidos y organizaciones del ámbito de la extrema izquierda (que son los principales abanderados de esta causa), según se v…

Pablo Cancio
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información