10.9 C
Santa Comba
viernes, marzo 29, 2024

La Valedora do Pobo pide información en Zas

La Valedora pide, por segunda vez, un informe al alcalde a raíz de la queja presentada por el Partido Popular sobre varios contratos municipales.

La Valedora do Pobo,Milagros Otero Parga, ha solicitado al alcalde de Zas, Manuel Muíño Espasandín, un informe sobre las quejas trasladadas a esta oficina por el portavoz del PP, David Gómez.En un segundo escrito la Valedora do Pobo recuerda al regidor que tiene la obligación legal de responder a su petición.

Gómez Brandariz ha instado al alcalde a que cumpla la ley y aporte la documentación sobre los contratos del Servizo de Axuda no Fogar, recogida de basura y limpieza de edificos, que el PP viene solicitando infructuosamente. Esta falta de información llevó los populares a presentar una queja ante la institución autonómica.

“Unha vez máis, o talante democrático do alcalde e a transparencia na xestión do Concello de Zas brillan pola súa ausencia” se quejó el portavoz popular que sospecha que ante “tanto escurantismo e falta de transparencia fai pensar que non se seguiron os canles de contratación pertinentes”.

Los populares piden al regidor “que de a cara” y aseguran que ante la   “inexistencia de publicacións de licitación sobre a contratación dos servizos, non se pode comprobar que o Concello de Zas seguise as canles legais que rexen a contratación de servizos”.

Sobre el contrato de recogida de la basura, a Gómez le hace desconfiar que “que non exista publicación algunha sobre a prestación deste servizo” . En cuanto al del Servizo de Axuda no Fogar tampoco tienen información y solamente pueden saber “o nome da empresa que está a prestar este servizo porque así o recoñece na súa páxina web”. 

Por último, en referencia del contrato de limpieza de edificios municipales dicen que tampoco hay datos salvo dos contratos de 2009.“Sorprendeunos que, con data de setembro de 2016, o Concello licitase un contrato de limpeza dos edificios municipais, pero que non afecta a todos os inmobles” destacó el portavoz popular.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos