3120 fans     1116 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Ángel Carracedo abrió los festejos de Santa Comba

Ángel Carracedo abrió los festejos de Santa Comba

Costa da Morte | Publicada: 29/06/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 27 segundos.

El catedrático e ilustre genetista, Ángel Carracedo fue el pregonero de unas fiestas de San Pedro que se celebran hasta la madrugada del domingo// Olympus y Ciudad Cristal protagonizaron la primera verbena.

Santa Comba ya celebra a tope sus fiestas.Este martes tuvo lugar la primera jornada. Después de la actuación de la escola de música tradicional, y el saludo de la alcaldesa xalleira María Pose, el profesor Ángel Carracedo invitó a los presentes a disfrutar “da festa de San Pedro máis espectacular”. En su pregón mezcló recuerdos de infancia en las fiestas patronales “con comidas que duraban todo o día, fresas con nata e os bailes que se me daban fatal”. Y también los primeros amores.

Definió a los xalleiros como gente “boa, agradecida, emprendedora, alegre, algo retranqueira e moi namoradiza” porque según Ángel Carracedo “a cousa empeza por un ghastas pista e remata como remata”. Antes de su intervención, la alcaldesa quiso agradecer públicamente el trabajo de la comisión de fiestas y la presencia de Carracedo “gran profesional, mellor persoa e un xalleiro que leva a Santa Comba polo mundo adiante”.

Las fiestas de San Pedro tal y como anunciamos en su día en Adiante Galicia cuentan con un amplio cartel. Este miércoles, día del patrón, Ciclón y D´Moda se encargarán de la música. Y después por esta “festa rachada” xalleiro irán pasando La Phila, Aramio, Boys Machine, DKB, varios disc jockeys, el trío Sintonía, la discoteca móvil CDC, etc..

París de Noia en Ponte do Porto

Con la tradicional sardiñada comenzaron este martes las fiestas de San Pedro en la localidad camariñana de Ponte do Porto. Este miércoles actuará la orquesta París de Noia junto a Fin de Siglo. Las celebraciones continuarán el viernes con Caramelo y Metrópolis, el sábado con Galilea y la discoteca móvil CDC, y se cerrarán con la verbena del domingo a cargo de Alaska.

Foto Olympus- Comisión de Festas de Santa Comba

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

A Laracha renovou as tres web municipais

A Laracha renovou as tres web municipais

O concello presentou o novo deseño das tres webs municipais que cambian de aspecto e tamén de dominio principal que é…

Ler máis
Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

El tripartito de Ponteceso decide enviar a la Fiscalía y al Tribunal de Cuentas 38 facturas por importe de 449.000 cont…

Ler máis
Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Juan Carlos Piñeiro é o único candidato á secretaria xeral de Compromiso. Para o Consello Político hai 43 candidato…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información