La portavoz del Partido Popular de Vimianzo, Raquel Rodríguez ha manifestado a Adiante Galicia que con la problemática del Servizo de Axuda no Fogar, el alcalde Manuel Antelo “demostra a incoherencia coa que actúa e cando sabe que vai perder os outros xuízos da marcha atrás”.
Declaraciones a #AdianteTV
Para la portavoz popular, después de reducir la jornada a las siete trabajadoras “perde un xuízo” y al temer por nuevos varapalos judiciales es cuando decide recular. “En Vimianzo temos un goberno que fai o que quere, perde xuízos, e está facendo as cousas en contra da xente” afirmó Rodríguez en declaraciones a este periódico.
Raquel Rodríguez Amigo critica la “incompetencia e desgoberno total” que hay en el ejecutivo vimiancés y recrimina las actitudes de Manuel Antelo Pazos de “facer o que lle da a gana” con un servicio “que funciona ben e que el se empeña en privatizar”.
Sobre la privatización del servicio opina que “isto vai a prexudicar ós usuarios pero a el non lle importa nada con tal de ter a súa xente contenta”. Lamenta que la línea del gobierno de Vimianzo esté marcada por la ausencia de diálogo.