3839 fans     1284 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

El PP pide que el equipo de Antelo pase al grupo no adscrito

El PP pide que el equipo de Antelo pase al grupo no adscrito

Costa da Morte | Publicada: 09/06/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
3
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 23 segundos.

Raquel Rodríguez considera “unha estafa electoral” la actitud de Antelo Pazos y acaba de presentar un escrito en el registro municipal.

Raquel Rodríguez Amigo, portavoz del PP de Vimianzo ha presentado un escrito en la secretaría del concello local solicitando que los ediles del actual grupo del BNG, entre ellos el alcalde, pasen al grupo de no adscritos. Desde el PP insisten en que el 26 de abril estos ediles comunicaron su baja en el partido y que la Federación Galega de Municipios e Provincias Fegamp ya recoge como partido gobernante en Vimianzo con el calificativo de  "otros". 

El BNG comarcal también aseguró que ya no estaban en el partido aunque la dirección nacional no ha sido, por el momento, muy clara al respecto y no ha intervenido en la polémica surgida a raíz del último pleno, en donde Manuel Antelo aseguraba que su grupo seguía perteneciendo al BNG "porque non hai circular do partido en contra ata o de agora", según recogía La Voz de Galicia.

Esta misma semana según desveló Adiante Galicia, el alcalde volvió a hacer uso de las siglas del BNG en una convocatoria oficial municipal para dos de sus ediles.

Desde el PP citan la ley de Régimen Local que es explícita para los ediles en este caso, "Aquellos que abandonen su grupo de procedencia tendrán la consideración de no adscritos". "O Concello de Vimianzo debe dar consideración de non adscritos ao alcalde don Manuel Antelo e a todo o seu equipo de goberno" indican en su escrito los populares.

En declaraciones a Adiante Galicia, Raquel Rodríguez asegura que estamos ante “unha estafa electoral” ya que el alcalde “utilizou as siglas dun partido para ter un número determinado de votos e agora nin saen nin deixan de saír”.Rodríguez recrimina que el regidor no quiso contestar en el pleno, lamenta que use las siglas “como reclamo político” y quiere ahora que la secretaria municipal se pronuncie sobre el asunto.”Ou están ou non están” zanjó la portavoz popular.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 Culebras y víboras de Galicia

Culebras y víboras de Galicia

En Galicia habitan ocho interesantes especies de ofidios. Solo dos de ellas son víboras, y una de estas está localizad…

Ler máis
Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

El próximo sábado 29 de julio en el barrio do Outeiro, de Ponte do Porto.   El caldo de riola es una variente…

Ler máis
 Devolver llamadas perdidas internacionales te puede salir caro

Devolver llamadas perdidas internacionales te puede salir caro

La Policía Nacional advierte de una estafa de llamadas procedentes  de Costa de Marfil, Nigeria o Albania.   …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Día de Galicia - 25 Julio 2017
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

I +D + I + G

Xosé González Martínez

En certa ocasión fun levado a coñecer unha Escola de Negocios dunha entidade financieira. O seu director foime amosando as modernas instalación dot…

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información