3120 fans     1117 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Coristanco aprueba el pago de facturas

Coristanco aprueba el pago de facturas

Costa da Morte | Publicada: 19/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 30 segundos.

El ayuntamiento aprueba el pago de 466.000 euros en un pleno convocado con urgencia el miércoles por la tarde, algo criticado por el PP

La corporación local de Coristanco aprobó el quinto reconocimiento extrajudicial del año, esta vez por importe de 466.000 euros para el pago de una parte de las facturas pendientes.  La medida salió adelante con el voto afirmativo de Terra Galega y BNG, y la abstención del Partido Popular. El representante del PSOE no asistió.

El alcalde, Amancio Lavandeira justificó la decisión “para non dilatar máis o pago ós proveedores” y que se propuso cuando “dispuxemos da documentación preparada e lista”. El regidor criticó al anterior ejecutivo por la situación “que nos encontramos”  y la falta de información “xa que en ningún momento se nos informou da situación económica na que estaba o concello”. También hizo mención a un informe de un técnico de la Diputación en el que se da cuenta del “total desorde” que existía en el área de intervención”. La gestión del anterior ejecutivo también provocó las críticas de la edila nacionalista, Laura Mariño.

El PP  critica la gestión de Amancio Lavandeira

El portavoz del PP, Juan García Velo considera que se trata “dunha clara falta de transparencia” la convocatoria de un pleno en la tarde del miércoles para celebrarse el jueves a las 9 de la mañana, sin dar tiempo a estudiar la documentación.

En una nota de prensa indican desde el PP:”O PP apoia que os acreedores teñen que cobrar e non poden seguir sufrindo a falta de xestión deste goberno TEGA-PSOE-BNG. Optouse pola abstención neste punto, pola falta de información por parte do goberno, e pola inseguridade xurídica que producen as presas e os antecedentes do sr. Amancio e o seu equipo. Non podemos respaldar algo que non coñecemos. Non sabemos cal é a orde de pago dos acreedores, pero sí sabemos que as facturas que están pendentes de cobro tamén son desta lexislatura”.

FOTOS-ARCHIVO

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

Tres partidos se unen para pedir la dimisión de David Santomil. Los votos del partido que lidera la exBNG, Pilar Candoc…

Ler máis
El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

Jessica Antelo y Carlos Turnes sustituyen a Miguel Caamaño y Avelino Espasandín. El objetivo es la mayoría absoluta e…

Ler máis
Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Reportaje de Rafael Lema sobre los molinos ya recogidos en el Catastro de Ensenada de 1752, en el municipio de Vimianzo.…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información