La aspirante a la alcaldía, María Pose sostiene que”a xente solicitaba este cambio” y anticipa tres años de consenso y gobierno “polo ben de Santa Comba”.
Adiante TV
La portavoz del Partido Popular a la alcaldía de Santa Comba y aspirante a relevar al actual alcalde, aseguró que la moción de censura es una reacción ante “el deterioro progresivo da capacidade de goberno cun alcalde incapaz de levar adiante políticas en defensa do municipio”.En una entrevista para Adiante Galicia, María Pose asegura que “a xente solicitaba este cambio” y auguró “tres anos de goberno polo ben de Santa Comba” con consenso y trabajo para supera “unha situación insostible”.
Dice que la gestión del PSOE empeoró lo que había:“Este foi un ano de cambio. Cambiamos a normalidade por unha xestión caótica e autoritaria. Un ano de paralización do concello. As entidades quedaron sen axudas mentras o alcalde gastaba de xeito caprichoso. Quedamos sen subasta de novillas, sen gala Xalleiros, sen radio municipal, sen escolas culturais municipais e sobre todo quedamos sen diálogo e sen relación institucionais.
María Pose también se quejó que el mismo día de la moción de censura fue llamada al despacho del alcalde y recibió “unha ameaza” lo que para Pose Rodríguez es una confirmación de la “conducta agresiva e dominante” del regidor.