4189 fans     1342 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

PP y TEGA quieren dar carpetazo al autoritarismo de Ucha

PP y TEGA quieren dar carpetazo al autoritarismo de Ucha

Costa da Morte | Publicada: 13/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
5
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 36 segundos.

Aseguran que la situación en Santa Comba es “insostenible” y que el alcalde está perjudicando los intereses de los vecinos del municipio.

Fotos propiedad de Adiante Galicia

Adiante TV a carón da noticia

 
 

Una exclusiva de Adiante Galicia

Los ocho ediles de la oposición xalleira pertenecientes a Partido Popular y Terra Galega unieron sus firmas para presentar una moción de censura contra el alcalde José Antonio Ucha, tal y como adelantó en rigurosa primicia este periódico digital.

Pasadas las diez de la mañana acudían a la casa consistorial para presentar el escrito en presencia de la secretaria municipal. Al salir el portavoz de Terra Galega, Francisco Ameijeiras aseguraba que daban este paso “polo ben do concello de Santa Comba” y su compañero Javier Facal lamentaba que “o auténtico promotor desta moción de censura foi o señor Ucha”.Los ediles proponen a María Pose como alcaldesa si prospera la moción.

Acusan al alcalde de malgastar el dinero y ejercer el autoritarismo

Desde el Partido Popular emitieron un comunicado de prensa en el que explican que la moción tiene como objetivo “responder de xeito contundente a situación de deterioro do goberno socialista neste concello”.Recriminan que el regidor José Antonio Ucha “anclado na soberbia e nun autoritarismo desquiciado, compórtase como se contase cunha maioría absoluta que non lle outorgaron as urnas”.Los populares también aseguran que “o alcalde en lugar de atender as necesidades máis urxentes dedícase a malgastar os cartos de todos os cidadáns en eventos e gastos de nulo impacto para o pobo e dubidoso beneficio”.Critican que el ejecutivo socialista no está atendiendo a las “necesidades verdadeiramente prioritarias para a veciñanza do concello”.

Una herramienta legal para corregir actuaciones incorrectas

El Partido Popular de Santa Comba aclara que desde la oposición trataron “de corrixir estas actuacións incorrectas” con la presentación de alternativas al Plan de Obras e Servicios, una enmienda al PAI, o “instando ao alcalde a presentar uns orzamentos consensuados para que poidan ser aprobados e se desbloqueen cuestións como as subvencións ás asociacións deste concello”.Pero lamentan la posición de José Antonio Ucha que “cun autoritarismo nunca visto neste concello prexudicou os intereses do concello co  obxectivo de obter beneficio electoralista”.

Salientan que en las últimas fechas “a situación chegou a un punto insostible, agora, resulta preciso dar este paso para conseguir que o Concello de Santa Comba prospere, para que os nosos veciños e veciñas vexan atendidas as súas necesidades e para que deixen de malgastarse os impostos de todos os xalleiros”.

En esta línea destacan que con la presentación de la moción de censura hacen “uso lexítimo das ferramentas democráticas e da legalidade vixente” después de haber escuchado a los vecinos del municipio y dar “unha resposta contundente” a una situación de “desgoberno e autoritarismo na que o alcalde nos ten sumido”

La formación que lidera María Pose termina el comunicado con un compromiso: “Comprometémonos a xestionar este concello poñendo sempre por diante o interese xeral da cidadanía, dialogando e escoitando aos veciños e veciñas do concello, con transparencia real e buscando sempre un futuro mellor para este concello e para todas as persoas que viven nel”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Isabel Risco, Pedro Brandariz e Fran Rei pecharon o RiXallas 2017

Isabel Risco, Pedro Brandariz e Fran Rei pecharon o RiXallas 2017

Falar sen cancelas.Trío de humoristas para rematar con éxito o ciclo de monólogos cómicos. O ciclo de monó…

Ler máis
Posible caso de burundanga en Santa Comba

Posible caso de burundanga en Santa Comba

La víctima estaba desorientada después de haber entregado todo el dinero y las joyas que llevaba encima según sus fue…

Ler máis
 Detienen en Carballo a un conductor fugado que provocó un accidente con heridos

Detienen en Carballo a un conductor fugado que provocó un accidente con heridos

El detenido, que tiene 26 años y cumplía ya un  tercer grado penitenciario, ha ingresado en prisión. @cristobalmouri…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
CMAT
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

China,más Comunismo para perpetuar el Capitalismo

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Estos días asistimos al XIX Congreso del Partido Comunista chino, o sea, que se están celebrando las elecciones a la Presidencia del Gobierno, con d…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Incendios y oportunistas

Nacho Louro

Sin lugar a dudas lo más triste de esta tragedia medioambiental, es la pérdida de cuatro vidas humanas. Los terroristas ecológicos han sabido aprov…

Nacho Louro
Ler máis

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información