10.1 C
Santa Comba
viernes, marzo 22, 2024

Feijóo confirma la apertura de la autovía de la Costa da Morte

El presidente de la Xunta dice que las palabras se convierten en realidades y que la Autovía da Costa da Morte AG-14 estará abierta al tráfico este verano, tal y como fue su compromiso.

Acompañado por la conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez y por un buen número de diputados, alcaldes y ediles de la Costa da Morte, el presidente de la Xunta visitó las obras que están ejecutándose y confirmó que la AG-14 estará operativo este próximo verano.“A infraestrutura que leva tantos anos sendo pouco máis que palabras tornouse, por fin, nun feito real e hoxe, co 80% das obras executadas, podemos asegurar que o vindeiro verán se abrirá ao tráfico. Imos entregar un país máis vertebrado, máis competitivo e máis preparado para investir e para vivir” manifestó Núñez Feijóo.

En total se podrán recorrer 25 kms entre Carballo y Baio, más dos kilómetros de la variante de esta última localidad, libres de peaje. Alberto Núñez Feijóo recordó que fue una de las infraestructuras impulsadas en plena recesión económica. En esta caso el presidente autonómico señaló que la autovía “foi posible posible grazas á vontade dos veciños, “que non renunciaron nunca nin deixaron de reivindicar a Autovía”; grazas á tenacidade dos técnicos das infraestruturas da Xunta, “que conseguiron superar unha longa lista de atrancos que este proxecto puxo no camiño”, e grazas á vontade dos alcaldes e Goberno galego.

Feijóo también recordó que la comarca de Bergantiños es una de las siete zonas seleccionadas para la primera fase del plan de sendas peatonales, con una inversión de más de cuatro millones de euros.

@AdianteGalicia

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos