3120 fans     1116 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Elida Veciño:"Eu quero cobrar as miñas facturas"

Elida Veciño:"Eu quero cobrar as miñas facturas"

Costa da Morte | Publicada: 25/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 7 segundos.

La comerciante coristanquesa Elida Veciño denuncia la falta de voluntad del alcalde de Coristanco, Amancio Lavandeira, para abonar las facturas pendientes que como ella, tienen varios autónomos del municipio y que se vienen acumulando desde 2014.La propietaria de la “Librería Vecos” afirma sentirse “engañada” y “despreciada totalmente” por el regidor, por no darle solución a una deuda de varios miles de euros de los años 2014, 2015 y 2016, en concepto de libros y productos de papelería.

Afectada anímicamente, Elida recuerda como en octubre de 2015 mantuvo una reunión con el alcalde para intentar saldar la deuda, porque pretendía cesar la actividad de su comercio y tenía tres posibles opciones de traspaso.

Se marchó confiando en las buenas y tranquilizadoras palabras del mandatario, pero pasaron dos meses y la situación no cambió nada. Todo al contrario. Se interesó por una solución pero dice que ya no encontró ni tan siquiera la misma voluntad por parte de Amancio Lavandeira.

Los interesados encontraron otras opciones de negocio, y Veciño Velo tuvo que seguir con su actividad. Indica que el ayuntamiento de Coristanco no saldó la deuda pero sí dejó de comprarle material y recurrió a una empresa de fuera del municipio.Pero Elida no suponía que lo peor estaba por llegar. Según su testimonio, este pasado miércoles acudió a la casa consistorial a hacer unas fotocopias, y fue increpada por una trabajadora municipal, que supuestamente le reprochó una reunión privada que tuvieron un grupo de acreedores para intentar coordinarse.

 Lo cierto es que la empresaria acabó con un ataque de ansiedad en el centro de salud de Coristanco.”O meu é duro pero hai máis xente afectada, e dame moita pena ver algún pai de familia con deudas do concello que está polos suelos. Esta situación aféctame moral e económicamente” declara Elida Veciño.

“O alcalde de Coristanco pasa de nós e temos que coller unha vía, porque os autónomos de Coristanco non somos chatarra” dice no descartando la alternativa judicial. Piensa que es el momento de que “vaian saltando a palestra os restantes autónomos que teñen débedas do concello”.Se queja de que con el anterior gobierno del PP, al menos había información y se podían ir gestionando los retrasos. Ahora todo es silencio. Y le duele esa falta de respuesta.

Visiblemente nerviosa le lanza un mensaje a Amancio Lavandeira:”Señor alcalde, quero cobrar as miñas facturas sí ou sí”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

A Laracha renovou as tres web municipais

A Laracha renovou as tres web municipais

O concello presentou o novo deseño das tres webs municipais que cambian de aspecto e tamén de dominio principal que é…

Ler máis
Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

El tripartito de Ponteceso decide enviar a la Fiscalía y al Tribunal de Cuentas 38 facturas por importe de 449.000 cont…

Ler máis
Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Juan Carlos Piñeiro é o único candidato á secretaria xeral de Compromiso. Para o Consello Político hai 43 candidato…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información