3512 fans     1208 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

Diecisiete asociaciones se oponen al proyecto minero Isabela II

Diecisiete asociaciones se oponen al proyecto minero Isabela II

Costa da Morte | Publicada: 28/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
6
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 20 segundos.

Instan a los ayuntamientos de Santa Comba, Zas, Coristanco y Vimianzo a oponerse al proyecto minero presentando alegaciones.

Piden a los gobiernos locales que muevan ficha

Diecisiete asociaciones sociales y ecologistas gallegas alertan de los perjuicios del proyecto minero “Isabela II” y piden a los ayuntamientos afectados, Santa Comba, Zas, Coristanco y Vimianzo, que expresen su oposición y presenten las oportunas alegaciones, porque una vez  aprobado el permiso de investigación minera, ahora en fase de exposición pública, “os concellos xa non van poder facer nada por parar a exploración no seu dominio público, aínda que teñan prevista facer unha sondaxe no portal do concello”.

En un comunicado conjunto, piden también a los dirigentes municipales que estudien el expediente y lo divulguen entre los vecinos, recordando que estamos en un “entorno humanizado, con valiosos elementos patrimoniais, explotacións agrícolas, gandeiras e forestais”.

 Área afectada de 43,6 quilómetros cuadrados

Recuerdan que la sociedad M-FM 2001 pretende explorar 156 cuadrículas mineras. Según el colectivo ecologista Verdegaia, la superficie afectada es de 43.6 quilómetros cuadrados. Se quejan de las dificultades para poder acceder al expediente, únicamente expuesto en la jefatura territorial de la Consellería de Economía en A Coruña.

Advierten que las personas próximas a la empresa intentarán transmitir la sensación de creación de puestos de trabajo y “dirán que o ouro correrá polas mans de todas e todos, máis nada diso acontecerá”. Aconsejan a los vecinos de los cuatro municipios afectados a que se asesoren. La Plataforma pola Defensa de Corcoesto e Bergantiños tiene previsto organizar charlas informativas “para contrarrestar a falta de transparencia desde a administración”.

“Non entendemos como non se dá prioridade á agricultura”

“Non entendemos como non se dá prioridade á agricultura, que é unha alternativa sustentable, con vocación de permanencia no tempo que xera postos de traballo de calidade e de futuro fronte a estas actividades destrutivas e temporais con postos de traballo precarios e de moi pouca duración” señalan en el comunicado.

Apoyan el comunicado las siguientes asociaciones:A Ría Non Se Vende, A Terra Non Se Vende, Asociación autonómica Cova Crea, Asociación autonómica e ambiental Petón do Lobo, Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza (ADEGA), ContraMINAcción, Contraminate, Foro Social de Cangas, Galiza Non Se Vende, Greenpeace, O Iribio, Plataforma pola Defensa de Corcoesto e Bergantiños, Plataforma veciñal Corno do Monte, Salva la Selva, Sindicato Labrego Galego, Verdegaia, Véspera de Nada, Voces polo Litoral de Teis.

Noticias relacionadas

Los buscadores de oro siguen las huellas de hace un siglo

El proyecto minero Isabela II enciende las alarmas

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

O concello de Muros acorda recuperar o servizo de Noitebús

O concello de Muros acorda recuperar o servizo de Noitebús

A corporación decidiu adherirse a central de contratación da Fegamp e creación  da Mesa local contra a violencia de …

Ler máis
El PP aspira a gobernar Cariño, Cedeira, Mañón y Ortigueira

El PP aspira a gobernar Cariño, Cedeira, Mañón y Ortigueira

El vicesecretario general de Organización y Territorial del Partido Popular en la provincia de A Coruña se reunió con…

Ler máis
Las Meigas dicen que el gobierno coruñés prohíbe la Noite da Queima

Las Meigas dicen que el gobierno coruñés prohíbe la Noite da Queima

“Al vetar las actividades que dan singularidad a las hogueras de San Juan de A Coruña ponen en riesgo la declaración…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Primavera Cultural Santa Comba 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

A segunda volta, não é para escolher, é para eliminar

Daniel Lago

Cremos ter parado a auge da extrema-direita na Europa, cremos ter parado a queda da UE como projeto político,... cremos, cremos e voltamos a crer. Ma…

Daniel Lago
Ler máis

Homenaxe ao Doutor Carlos Guitián

Xosé González Martínez

Manuel Herminio e Xosé Carballido , xunto con outros amigos de Amoeiro, son os encargados de organizaren a homenaxe  ao doutor  Carlos Guitián Rod…

Xosé González Martínez
Ler máis

Ahora Lezo

Nacho Louro

Con la actualidad política me viene a la memoria una intervención en la Comisión de Defensa del Congreso de los Diputados del que fuera Portavoz de…

Nacho Louro
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información