3120 fans     1116 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

El proyecto minero Isabela II enciende las alarmas

El proyecto minero Isabela II enciende las alarmas

Costa da Morte | Publicada: 25/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 7 segundos.

Los colectivos Salvemos Cabana y Contramínate anuncian alegaciones a un proyecto minero que afectará a los municipios de Zas, Santa Comba, Vimianzo y Coristanco.

El proyecto “Isabela II” afectará a 4.368 hectáreas

La intensa polémica de Corcoesto vuelve a planear. A falta de conocer los detalles, lo que está claro es que hablamos de un área superior y de tres comarcas que entran en las coordenadas del proyecto, Soneira, Xallas y Bergantiños.

La empresa Grupo M-FM 2001 S.L. con sede en la capital de España y quince años de antigüedad, ha conseguido la autorización de la Consellería de Economía e Industria para un proyecto de investigación minera en unas 156 cuadrículas mineras y en 4.368 hectáreas de los municipios de Zas, Santa Comba, Vimianzo y Coristanco, en el proyecto denominado “Isabela II” Nº 7261, que busca la extracción de oro y otros metales.

Abierto el plazo para presentar alegaciones

El anuncio aparecía en el Diario Oficial de Galicia del pasado 15 de enero.El proyecto se encuentra ahora y hasta mediados de febrero a exposición pública. Colectivos como Salvemos Cabana o Contramínate ya han anunciado que presentarán alegaciones. El expediente se puede consultar en la Sección de Minas de la  Xefatura Territorial da Consellería de Economía, Emprego e Industria da Coruña; Edificio Administrativo Monelos, 2º andar, na rúa Vicente Ferrer, número 2, A Coruña.

Desde Salvemos Cabana critican que la Xunta de Galicia se muestre favorable a la actividad extractiva de oro y otros metales “sen valorar outro tipo de condicionantes como as afectacións ao territorio e o medio ambiente”. Insisten en demandar una “reforma profunda” de las leyes mineras en Galicia.

El proyecto "Isabela II" podría no ser el único, ya que la misma empresa tiene otra petición tramitándose, lo que de prosperar duplicaría el radio de acción.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

A Laracha renovou as tres web municipais

A Laracha renovou as tres web municipais

O concello presentou o novo deseño das tres webs municipais que cambian de aspecto e tamén de dominio principal que é…

Ler máis
Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

El tripartito de Ponteceso decide enviar a la Fiscalía y al Tribunal de Cuentas 38 facturas por importe de 449.000 cont…

Ler máis
Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Juan Carlos Piñeiro é o único candidato á secretaria xeral de Compromiso. Para o Consello Político hai 43 candidato…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información