3852 fans     1288 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

Mejoras en los parques infantiles de Camariñas

Mejoras en los parques infantiles de Camariñas

Costa da Morte | Publicada: 21/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
4
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 29 segundos.

Esta semana comenzaron las obras de acondicionamiento del pavimento de tres parques infantiles del Concello de Camariñas que como informan desde el departamento municipal de obras que coordina Juan Carlos Canosa estaban "moi deteriorados polo intenso uso a que se ven sometidos pola nosa poboación mais xoven".

Rafael Lema

Desde el Concello indican que "os parques a acondicionar son o do Campo da Area de Camelle, Praza Maior de Camariñas e o que está na rúa Campo do Outeiro da Ponte do Porto". "Todos eles veranse remozados cun novo pavimento de caucho continuo que dará seguridade e protección fronte a caídas e un aspecto moito mais atractivo e divertido para os nosos nenos e nenas. O acabado final terá formas e cores personalizados en cada un dos parques para dotalos de personalidade propia en cada unha das localidades" aseguran estas fuentes.

"O orzamento das obras é de 58.384,27 Euros e teñen un prazo de execución de dous meses" informan desde el Concello local. Las mejoras empezaron por el parque ubicado en Ponte do Porto que data de 1982 y sufrió ya varias reformas. Un coche abandonado que lleva trece días ocupando una parte de la vía de acceso al parque causó bastantes problemas al paso de los camiones de la empresa adjudicataria hacia la plaza. Es una zona cuyos viales van a ser reformados dentro de un plan principal de forma inminente por lo que los vecinos esperan que el vehículo sea retirado.

El estado de los parques infantiles del concello había sido objeto de críticas y preguntas en los plenos del año pasado tanto por el portavoz del PP como por la nacionalista Ilva Carril. Precisamente la edila del BNG la semana pasada volvió a inquirir al alcalde Manuel Valeriano Alonso de León,sobre la mala situación del parque de la Praza Maior de Camariñas. El alcalde le comunicó que el plan de mejoras empezaría por el de Ponte do Porto y tras la reforma de este espacio continuaría a los de Camelle y Camariñas. Así en el Concello esperan mostrar su mejor cara pensando en la época de mayor promoción del municipio, la Semana Santa.

FOTO- Mais Camarinas

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La oposición de Coristanco no hace preguntas en señal de protesta por la parálisis municipal

La oposición de Coristanco no hace preguntas en señal de protesta por la parálisis municipal

Critican la parálisis municipal y la falta de contenidos de los plenos. El alcalde reprocha la falta de propuestas de l…

Ler máis
La llegada de Inditex ha despertado el interés de varias empresas para instalarse en A Laracha

La llegada de Inditex ha despertado el interés de varias empresas para instalarse en A Laracha

Lucía Molares anuncia un nuevo concurso para la venta de terrenos en el parque industrial larachés.   Lucía …

Ler máis
El gobierno de Santiago dedica un bando a Xoán Xesús González, fusilado en 1936

El gobierno de Santiago dedica un bando a Xoán Xesús González, fusilado en 1936

Miembro de Izquierda Republicana, durante la guerra civil se puso al frente del Tercio de Calo, la columna que asaltó e…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Fuco Pérez Sen Segundo,veciño de Gargamala

Xosé González Martínez

  Cúmprese este ano  o 55º aniversario da obra de Celso E.Ferreiro “Longa noite de pedra”, publicada en 1962. Un dos poemas que contén o l…

Xosé González Martínez
Ler máis

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información