6280 fans     1583 seguidores     43 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez
Adiante Última Hora
  • Cargando las noticias de última hora...Cargando las noticias de última hora...

Denuncian coacciones y amenazas del gobierno xalleiro

Denuncian coacciones y amenazas del gobierno xalleiro

Costa da Morte | Publicada: 21/10/2015

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 12 segundos.

El PP de Santa Comba acusa al gobierno de amenazas y coacciones a entidades sociales y denuncia que, con el nuevo ejecutivo bipartito, Santa Comba se está pareciendo más a Venezuela y acabará siendo una parroquia de Mazaricos o Negreira.

El PP quiso respetar los primeros cien días de gobierno

El Partido Popular de Santa Comba justifica su papel de oposición relajada de los primeros meses de mandato, tanto en los medios como en los plenos, porque quería darle un margen al nuevo gobierno bipartito PSOE-TEGA:” Non falamos porque entendemos que polo menos o novo goberno tivera cen días para asentarse” argumentan. 

Pero acaban de hacer un balance contundente, señalando que en estos meses de cambio político les quedó claro que “Santa Comba importa moi pouco e cada día parécese un pouco máis a Venezuela”.

Denuncian coacciones y amenazas del gobierno de Ucha

Comparan el cartel del alcalde Ucha colocado a la salida del pueblo “como se de Maduro ou Chávez se tratase” y acusan al ejecutivo local de despreciar a la Fundación Amigos de Galicia y de “coaccionar mediante amenaza de quitarlle o local” a la asociación Cáritas interparroquial.

Los populares xalleiros denuncian que el objetivo del nuevo gobierno es “desmantelar ou desfacer calquera cousa que fixera o Partido Popular” y que la única preocupación de los mandatarios locales es “cobrar soldos encubertos” y “crear problemas para doblegar ós veciños e botarlle as culpas ao anterior goberno”.

Sobre la Avenida de Brasil

También se refieren a la problemática de las obras de la Avenida de Brasil y culpan al regidor José Antonio Ucha de provocar un problema que no existía. 

Recuerdan que a pesar de que hubo propuestas para construir una rotonda no se llegó a realizar porque “quén gobernaba daquela escoitou ós veciños” y se buscaron alternativas “para mellorar a seguridade desa rúa sen perxudicar ós veciños ordenando os aparcamentos de maneira segura”.

La formación liderada por María Pose se dirige al alcalde para precisar que “A avenida de Brasil non é a Castellana para crear tantos atascos e problemas de tráfico”.

Desde el PP dicen entender las demandas de los vecinos de Ventosa y O Couto pero sostienen que “hai outras alternativas para darlle seguridade sin necesidade de arruinar os comercios da avenida de Brasil”.

En este balance, el PP xalleiro dice sentirse cada día más motivado “para traballar arreo por Santa Comba porque a este ritmo acabaremos sendo unha parroquia máis de Mazaricos ou de Negreira”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Luz verde al salario del alcalde y a otros asuntos del pleno en A Baña

Luz verde al salario del alcalde y a otros asuntos del pleno en A Baña

Los ediles del Partido Socialista y de Compromiso por Galicia unieron sus votos para aprobar el salario del alcalde Jos…

Ler máis
Daniel Fernández: “Toda la vida el ganadero convivió con el lobo pero no así de esta manera”

Daniel Fernández: “Toda la vida el ganadero convivió con el lobo pero no así de esta manera”

//X.M Lema//-Entrevista con Daniel Fernández a partir del minuto 28 de este audio   Daniel Fernández vive e…

Ler máis
“Co Prestige non se puido facer máis do que se fixo”

“Co Prestige non se puido facer máis do que se fixo”

//Manuel Sambade// Alberto Blanco Rodríguez, exalcalde de Muxía en tiempos del naufragio del Prestige, defiende l…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
XI Ruta das Tapas Santa Comba 2019
Autos Xallas
Promo GADIS DISFRUTEMOS
SAT Busto Corzon Mazaricos
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Elites do capitalismo, e culpa da “desaceleración”

Álvaro Rodríguez

Nas eleccións xerais do ano  2008, o bipartidismo (PP-PSOE) obtivo  o 83,81% dos votos emitidos,   (21.567.345 votos). Nas eleccións do pasado 1…

Álvaro Rodríguez
Ler máis

Parte de Laxe desaparecerá baixo o mar

Óscar de Souto

Recentemente GCiencia, El País, La Voz de Galicia, Praza.gal e outros moitos medios de comunicación, nacionais e internacionais,  recollen, en data…

Óscar de Souto
Ler máis

Greta Thunberg, el Becerro de Oro al final de su idolatría

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Ayer la Sra. Ministra de Transición Ecológica, Dª Teresa Ribera, confirmaba que el Gobierno español iba a fletar un barco (nunca contaminante), pa…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información