11.5 C
Santa Comba
viernes, abril 12, 2024

El PP xalleiro critica la incoherencia de PSOE y TEGA

El Partido Popular de Santa Comba cree que con el acuerdo de gobierno entre PSOE y TEGA queda claro que “PSOE e Terra Galega teñen un pacto, pero entre eles” y ratifican que el compromiso de los populares es un “pacto cos veciños de Santa Comba”.

Dicen que Terra Galega engañó a los vecinos durante la campaña

La recién anunciada coalición ya ha motivado la reacción de la oposición xalleira.Desde la formación que lidera María Pose acusan a Terra Galega de “enganar ós veciños de Santa Comba cando dixeron que non habería pacto” y que con su actitud queda claro “que o único interese de Tega son os cargos e as parcelas de poder”. Se preguntan ¿Onde está a coherencia de Terra Galega?, y dicen que las palabras del partido en campaña electoral “só eran fogos de artificio”.

Según el PP, la alternativa a su partido es “un matrimonio estraño”

El Partido Popular también tilda de “incoherente” al socialista alcalde José Antonio Ucha Velo “que se aferra ao sillón aínda que sexa pactando cos que criticou durante a campaña electoral”. 

Desde el Partido Popular de Santa Comba piden a los vecinos del ayuntamiento “que tomen nota e recorden o que dixo a candidata do PP (María Pose) durante a campaña, que había dúas opción. Ou un goberno do Partido Popular ou un matrimonio estraño”.

“O tempo dounos a razón. Agora vemos onde está cadaquén” señalan los populares a través de un comunicado de prensa.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos