El vicepresidente de Terra Galega, Manuel Andrade defendió la posibilidad de que su partido gobierne los municipios de Coristanco, Santa Comba y Val do Dubra: “É posible que haxa un alcalde de Terra Galega en Coristanco, en Santa Comba e incluso en Val do Dubra, porque somos chave de goberno”.
Gobiernos estables y libertad para pactar
Manuel Andrade Cristóbal valoró positivamente los resultados de Tega y reivindicó la necesidad de que haya en Galicia “un partido de centro moderado” de estas características.
Aseguró que sus agrupaciones locales “teñen liberdade para pactar” y no necesariamente deben de apoyar a las listas más votadas:” “A lista máis votada pode ser unha solución técnica, pero hai que buscar un goberno estable onde se cede parte do programa dun partido porque o outro partido tamén ten o seu programa”.
Piensa que en Coristanco y Santa Comba puede haber alcaldes de Tega
En este sentido valoró el resultado alcanzado en Santa Comba y que piensa que el mismo “permite que sexa alcalde o candidato de Terra Galega. Se o PP non quere que goberne o PSOE terá que apoiar a Tega, e o mesmo o PSOE senón quere que goberne o PP”.El papel de la formación liderada por Chisco Ameijeiras fue “moi bó” teniendo en cuenta “que baixou o número de concelleiros”.
Con respecto a Coristanco, El candidato Amancio Lavandeira podría abanderar un gobierno tripartito con el apoyo de PSOE y BNG. Andrade tiene claro que “Coristanco necesitaba un cambio” y que el Partido Popular se equivocó a lo no renovar su lista:”O PP cometeu un erro levando na lista persoas imputadas.Tiña que haber feito unha limpeza a tempo”.
Falta de apoyos suficientes en Carballo y Vimianzo
Manuel Andrade, que encabezó la lista en la capital de Bergantiños se quejó de que “a xente non se acaba de convencer que hai outros proxecto mellor e que pode dar outro emprendemento a Carballo e parace que se inclinou pola parafernalia”.
Dejó claro que los resultados son insuficientes e incontestables:“Terra Galega subiu pero non o suficiente. O resultado é inapelable”. Aunque el vicepresidente de Terra Galega no continuará como portavoz municipal adelantó que su grupo hará una “oposición constructiva e crítica coas políticas que están levando desde o BNG”.
También se refirió al caso de Vimianzo, donde José Manuel Rodríguez Blanco obtuvo acta de concejal, pero tampoco le convencieron los resultados “porque en Vimianzo había mellores expectativas e esperábamos un pouco máis”.A Andrade la parece “estraño o crecemento de Antelo. Non é normal tendo en conta tódolos problemas que ten. Foi un resultado atípico”.