Raquel Rodríguez Amigo debutó como candidata popular anunciando su intención de recorrer el ayuntamiento para escuchar las demandas vecinales, y abrir una nueva etapa dejando atrás “o circo que se montou nos últimos anos”
La candidata del Partido Popular a la alcaldía de Vimianzo, Raquel Rodríguez ha anunciado que su primer objetivo es pulsar la opinión de la calle “para que necesidades se deberán atender desde o concello”.
“Hai que escoitar a todos á marxe das ideoloxías”
La aspirante popular dice que pretenden “escoitar a xente, saber as necesidades dos veciños, escoitar a todos á marxe das súas ideoloxías e que se resolvan os seus problemas, para que o concello sexa un servizo a cidadanía”.
Rodríguez Amigo justificó su salto a la arena política porque “eu son de Vimianzo, vivo en Vimianzo e traballo en Vimianzo e quero, como tódalas nais, o mellor para o meu fillo, e que o concello teña futuro e agora a cousa non funciona ben-.Apetéceme facer algo polo pobo”.
O PP fixo un gran traballo interno en Vimianzo
La candidata del PP quiera “abandonar o circo que se montou nos últimos anos e mirar cara adiante”. Agradeció el respaldo de la ejecutiva provincial y de los responsables locales empezando por el presidente de la junta gestora local, Eugenio Romero Senande:”Aquí fíxose un gran traballo interno e hai un apoio importantísimo por parte do partido”.
Raquel Rodríguez anunció que la candidatura del Partido Popular de Vimianzo tendrá muchas “caras novas” que se combinarían con otras “coñecidas”, y que desarrollarán una labor de equipo.