10.2 C
Santa Comba
sábado, marzo 23, 2024

El PP contraataca con las contrataciones de Carballo

Los populares piden explicaciones y alertan de que un empresario quintuplicó su media de facturación desde que su pareja sentimental se incorporó al gobierno de Evencio Ferrero.

La pareja sentimental de la edila del BNG carballés, Inés Rodríguez Muiño, multiplicó por cinco en volumen de facturación al ayuntamiento desde que esta entró en el gobierno.

Facturando de 1.060 a 5.985 mensuales

Durante esta legislatura el empresario facturaba una media de 1.060 euros mensuales pero desde que Inés Rodríguez tomó posesión de su acta la cifra se disparó y alcanzó la media de casi seis mil euros.

Son datos aportados por el Partido Popular que entiende que “este incremento considerable esixe que o señor alcalde dea as explicacións oportunas. Os veciños de Carballo temos dereito a saber que foi o que pasou aquí”.

Obras contratadas a dedo y sin propuesta de gasto en Carballo

Desde el PP de Carballo insisten además, que hubo más de cincuenta obras “contratadas a dedo e sen proposta de gasto a parella sentimental dunha concelleira do Bloque, o que está prohibido pola normativa”.

Después de las primeras denuncias públicas, los populares insisten en que Evencio Ferrero no ha aclarado el tema:” Curiosamente o Alcalde non sae a rebater o que nos denunciábamos a pesares de que o acusábamos de mentiroso, recoñecendo tácitamente a ilegalidade da contratación e recoñecendo tamén que mentiu”.

El PP insiste

Por último insisten en que queda claro que el empresario e Inés Rodríguez son pareja:”Ante a nosa acusación o Alcalde e a Concelleira din que non eran parella de feito e nin sequera teñen o mesmo empadroamento e polo tanto non podían saber que estaban cometendo unha ilegalidade.Posteriormente acusamos o Alcalde e a Concelleira de mentirosos porque comprobar que eran noivos dende fai mais de 19 anos e, ademais vivían e viven xuntos dende hai preto de dous anos nun dúplex dunha céntrica rúa carballesa, polo que era público e notorio para calquera, e moito mais para o Alcalde de Carballo, que eran parella.”

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos