5.5 C
Santa Comba
sábado, diciembre 3, 2022

El PP critica la gestión del BNG en el PXOM de Carballo

Miguel Ferreiro justifica su apoyo al hecho de que “Carballo non pode estar sen plan” pero critica la “desidia” del alcalde que “non se quixo poñer ao frente” de la elaboración del documento urbanístico.

Miguel Ferreiro:”Votamos un Plan Xeral que non nós gusta”

El portavoz del Partido Popular reconoce que a pocos meses de las elecciones y con “un mal plan” elaborado por el gobierno, lo más aconsejable políticamente será “un voto non favorable”, pero Ferreiro considera que “Carballo está por encima dos partidos” y no puede ser “que unha cidade coma Carballo non teña plan” y dependa de unas normas “obsoletas”. Y por eso el PP votó a favor. “Fixemos de tripas corazón e votamos un plan xeral que non nós gusta”.

“O alcalde non se quixo poñer o frente do plan”

“O alcalde non se quixo poñer ao frente do plan e delegou responsabilidades. Primeiro a Manuel Andrade, despois a José Antonio Viña e despois a Milagres Lantes” argumentó Miguel Ferreiro, que asegura que este plan “non sería nin de lexos o que faría o PP, que foi o único grupo que non tivo participación neste plan”.

Ferreiro Suárez lamenta que el documento se elaboró de “forma deslavazada”  y que tiene distintas deficiencias como el hecho de que «non se aposta polo desarrollo de Razo e Baldaio”.

Escucha la entrevista con Miguel Ferreiro (Desde el minuto 50 del audio)

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
507SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos