12.1 C
Santa Comba
viernes, diciembre 2, 2022

«Díxenlle ao presidente que lle ía a pedir moitas cousas para Zas»

El candidato a la alcaldía de Zas por el Partido Popular, David Gómez Brandariz, augura “unha etapa nova” que se está gestando mediante “una transición suave” dentro del partido.

En este proceso de “renovación” quiso agradecer la colaboración del portavoz municipal, Pedro Osende Rigueiro que está cooperando para que lleguen a buen puerto los cambios internos previstos: ”Pedro e a súa xente necesitan un relevo. Están colaborando para facer unha transición suave e estoulles moi agradecido”. De todas las maneras aseguró que contaría con dirigentes que forman parte del equipo de Osende.

Gómez Brandariz asegura estar volcado en “falar cos veciños para coñecer as súas necesidades”, y aunque el reto de vencer en las urnas al nacionalista Manuel Muiño Espasandín “é un reto difícil”, Goméz dique está aquí “porque considero que vou a gañar senón non daría este paso”.

“o concello Zas está quedando máis atrás que outros concellos, e a mín gustaríame que fora un referente na Costa da Morte e vou a facer o posible para que mellore” indicó David Gómez Brandariz en el programa “Na Encrucillada” que se emite en Radio Xallas (107.5 FM) y Fórmula Fun Bergantiños(91.9FM). Se compromete a trabajar en ese sentido.

El nuevo líder popular de Zas, confesó que en la presentación de candidatos celebrada en Palexco(A Coruña), el presidente del PPdeG, Alberto Núñez Feijóo le dio muchos ánimos de cara a la cita electoral, y el aprovechó para hacerle un anuncio a Feijóo:”Díxenlle ao presidente que lle ía a pedir moitas cousas para o meu concello”.

Escoita a entrevista  con David Gómez desde o minuto 16 do audio

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,790SeguidoresSeguir
507SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos