16.5 C
Santa Comba
martes, octubre 4, 2022

Denuncian persecución laboral en Vimianzo

El edil José Manuel Rodríguez ha denunciado una situación de “acoso e persecución cos traballadores públicos” por parte del alcalde de Vimianzo, Manuel Antelo, al que pide que cese en estas supuestas prácticas “xa que o alcalde debe saber que non son seus escravos, son traballadores con obrigas pero tamén con dereitos”.

Rodríguez Blanco asegura que le constan “presións ós funcionarios” y dice que los funcionarios que intentan ejercer con independencia tienen “problemas” y hace especial hincapié en el área de servicios económicos donde “en pouco máis de tres anos a silla de intervención foi ocupada por catro traballadores”.

El concejal no adscrito critica la situación “inaguantable” que se vive en el ayuntamiento de Vimianzo: “Non hai un só servizo no concello de Vimianzo que non teña queixas dos traballadores polo ambiente e a vulneración dos seus dereitos”.

 

Situación de “escarnio” con el arquitecto municipal

En un comunicado de prensa, José Manuel Rodríguez “Roque” también reflexiona sobre la situación del arquitecto municipal, Julio Vázquez, sobre el que dice que fue sometido “a un escarnio innecesario”.

Sobre Vázquez pesa un expediente administrativo, promovido por el actual gobierno y que derivó en la suspensión de empleo y sueldo durante cuatro años por incurrir en presuntas irregularidades e incompatibilidades. El próximo 16 de octubre tendrán lugar varias declaraciones en relación con la denuncia realizada por el arquitecto. Está citada la concejala María Xosé  Ramos Rey (BNG) que firmó la resolución sancionadora.

“Este caso é sorprendente xa que en pleno foi felicitado polo seu traballo  polo propio alcalde, a pregunta é que cambiou  en pouco tempo, pedíanlle firmar a morte de Manolete e non quiso.Estes son os feitos” apunta Roque.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

Concello de Val do Dubra
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,789SeguidoresSeguir
471SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos