6 C
Santa Comba
sábado, marzo 30, 2024

“A señora Pontón e a familia Franco mentres eu sexa presidente van a cumprir a lei”

Alberto Núñez Feijóo propone recuperar el Pazo de Meirás planteando desde el punto de vista legal su adquisición gratuita.

“O pobo non está dacordo en pagar dúas veces ese espazo”

El presidente de la Xunta compareció en sede parlamentaria, entre otras cosas, para responder a la pregunta formulada por la portavoz del BNG, Ana Pontón, que criticó la actuación del gobierno en la problemática del Pazo de Meirás.

Alberto Núñez Feijóo propuso la creación de una comisión de personas universitarias para plantear desde el punto de vista legal la adquisición gratuita del Pazo.Se negó a recurrir a la expropiación porque supondría costes económicos importantes:”O pobo non está dacordo en pagar dúas veces ese espazo cunha expropiación” indicó Feijóo.

 

”Nós fixemos cousas e vostedes lamentablemente fixeron ben poucas”.

Asimismo defendió la actuación de la Xunta en este asunto:”Este goberno obrigou á familia Franco a abrir ese Pazo catro días ao mes.Acabamos de sancionar á familia Franco por incumprir a lei e abrir novas dilixencias informativas por volver a incumprir aparentemente a lei”.En cambio, reprochó la pasividad del BNG durante los cuatro años que estuvo en el gobierno bipartito:”Nós fixemos cousas e vostedes lamentablemente fixeron ben poucas”.

Feijóo recriminó las críticas de Ana Pontón a la Transición española:”A transición permite que esteamos falando da familia do ditador aquí”.Señaló que estaba al frente de “un goberno constitucional e democrático” que está cumpliendo la ley, y acusó a Pontón de ir a Barcelona “a pedir que se incumpran as leis”.

Intentar recuperar el inmueble

A renglón seguido el presidente de la Xunta afirmó:”A señora Pontón e a familia Franco mentres eu sexa presidente van a cumprir a lei”. Alberto Núñez Feijóo quiere analizar posibles “vicios ocultos” en la concesión del edificio a la familia Franco, para intentar recuperar el inmueble para el patrimonio público, y se quejó de que el BNG no apoye la comisión que plantea el gobierno y si otra que está presidida “por unha dirixente do BNG”.

Para Núñez Feijóo:”Cando o BNG fai unha cousa é democrática,cando os demais gobernamos e gañamos eleccións non é democrático”.

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos