Luís Villares asume el liderazgo de En Marea.Es el nuevo portavoz único de la organización en un “consello” en donde se escenificaron las divisiones internas.
Luís Villares:»Nunca adoptaría un acordo que considerara ilexítimo»
“A partir de agora unidade. A xente o que lle interesa é que falemos dos seus problemas e da alternativa que somos ao PP”sentenció Luís Villares a primera hora de este lunes en el programa Galicia por Diante de la Radio Galega.
Pero no se puede obviar que la polémica esgtá latente más cuando el sector crítico anuncia que impugnará los acuerdos. El propio Rafael Dopico señaló que los acuerdos le parecen nulos de pleno derecho e ilegítimos.
El Consello das Mareas aprobó sus acuerdos con 18 votos a favor y la no participación de 12 personas críticas.”Nunca adoptaría un acordo que considerara ilexítimo. Non comparto iso” declaró Villares que sí reconoce que “hai formar de opinar diferentes” y personas que “decidiron voluntariamente colocarse fora” pero asegura que “non deixa de existir a pluralidade”.
«Confluir é renunciar»
Luís Villares indicó que la coordinadora está repartida de “xeito proporcional” entre las tres listas que participaron en el proceso interno y recordó que En Marea “é un espazo de adscrición individual”.No le extrañan las diferencias porque está en un “espazo de equilibrios” aunque Villares deja un mensaje: ”Confluir é renunciar aos maximalismos e poñer en común o que nos une”.
La nueva coordinadora queda formada por Alfonso Diz, Sara Torreiro, Esther Duro, Ana Seixas, Victoria Esteban, Gonzalo Rodríguez, Chelo Martínez, Elena Cores, Mario López Rico, Iria Morgade y Luís Villares, que es además el portavoz.
Las reflexiones de Luca Chao y el tuit de Carmen Santos
A la a diputada autonómica, Luca Chao, no le gusta el rumbo tomado este fin de semana:”En Marea entra nunha nova fase. Non o fai polo camiño que a moitas persoas nos gustaría. Non o fai, dende logo, ampliando a senda da unidade popular que se marcara en Vigo. E moitos dos riscos que se entrevían nos últimos meses cumpríronse”.
No obstante, Chao está convencida que “a unidade popular non se vai romper” y muestra su disposición a seguir trabajando por “un verdadeiro proxecto de ruptura”.