Cabalgata de Reyes en Santiago. Podemos apoya a Carolina Bescansa y acusa al Partido Popular de promover una campaña de difamación y acoso.
La dirección de Podemos Galicia ha denunciado la existencia de una campaña de difamación, por parte del Partido Popular, contra Carolina Bescansa por su participación en la Cabalgata de los Reyes Magos de Santiago de Compostela, y un intento de convertir una situación cotidiana en un “asunto turbio e escuro” mediante “acusacións infundadas”.
Desde Podemos Galicia niegan que hubiera algún privilegio para que Carolina Bescansa se subiera al tren turístico de la cabalgata y ofrecen su versión de los hechos:
“O pasado diÌa 5 de xaneiro, Carolina Bescansa asistiu aÌ cabalgata de reis organizada polo concello de Santiago. En dita cabalgata, dende hai xa varios anos, un dos vehiÌculos que fan parte do desfile eÌ un tren, ao que se accediÌa por sorteo en tempos do goberno do PP e para o que Compostela Aberta mudou o sistema por un de inscricioÌn directa no concello ou centros sociais compostelaÌns. As prazas baleiras encheÌronse coas persoas que asiÌ o pediron nos intres previos oÌ comezo do desfile, en estrita orde de chegada, ata completar o total de prazas baleiras. Unha desas persoas foi Carolina Bescansa”.
Apoyo a Carolina Bescansa, críticas a Paula Prado
Lamentan que esta situación derivada en “unha campaña de desprestixio e acoso” de Carolina Bescansa, a través de las redes sociales, con mensajes y fotos de la diputada Paula Prado y del portavoz municipal, Agustín Hernández.También señalan la complicidad de los medios de la “caverna mediática”.
Desde Podemos dicen que las denuncias contra esta organización “foron sistemáticamente arquivadas” y recuerdan que “A señora Prado foi imputada no marco da Operación Pokemon”. La causa fue archivada por rl TSXG pero desde la formación morada afirman que no se «clarexaron os motivos do arquivo».En un comunicado publicado hace unos días, expresan su apoyo a Carolina Bescansa y califican de “intolerable” que el PP emplee “a calumnia e a difamación” en la actividad política.