A Unión de consumidores solicita unha contundente sanción para R Cable e que se investigue se houbo competencia desleal. Vodafone rexeita as acusacións.
Continúa a polémica sobre os problemas que sufriron moitos usuarios de R en Galicia.A Unión de Consumidores de Galicia vén de presentar unha denuncia no Instituto Galego de Consumo contra o operador de telecomunicacións R Cable pola masiva incidencia que deixou sen servizo de telefonía móbil (voz e/ou datos) a centos de miles de usuarios e usuarias durante o 23 e 24 de decembro.
Desde UCGAL lembran que as telecomunicacións son un “servizo de interese xeral” e teñen que cumprir uns requisitos de calidade. Polo tanto solicitan unha “contundente sanción” para a operadora de Euskaltel. Demandan que se acredite se R Cable finalmente indemniza os usuarios tal é como foi o seu compromiso público.
A UCGAL apunta a outras posibles causas dos graves erros no servizo de R Cable
Lamentan que a resposta de R fose culpar a Vodafone. Neste senso, a asociación de consumidores pediu ás autoridades da competencia galegas para que investiguen os feitos denunciados. A UCGAL pensa que no acontecido a pasada fin de semana puido ter que ver o “dimensionamento das infraestruturas” do antigo operador galego que “non puido facer fronte a un hipotético aumento do tráfico”.
Entenden desde a UZAL que ao mellor tamén houbo unha relación cos “cambios nos sistemas de R Cable derivados da integración en distintos procesos de Euskaltel como por exemplo o cambio do ciclo de facturación”.
As xustificacións de R Cable aos seus clientes, non sentaron ben en Vodafone. A compañía negou as acusacións e pensa que respostan a unha actitude “inxustificada e irresponsable”. Veñen de pedir unha rectificación e aclaran que o seu envío de SMS é algo normal e non é “significativo” para o volume de clientes de R.