4175 fans     1339 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Recogen firmas para pedir la mediación de Núñez Feijóo

Recogen firmas para pedir la mediación de Núñez Feijóo

Actualidade | Publicada: 30/10/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
3
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 12 segundos.

El Comité de empresa de Ferroatlántica en las fábricas de Cee y Dumbría han iniciado una campaña de recogida de firmas para solicitar al presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo que “non permita a venta dos encoros e das centrais hidroeléctricas no río Xallas e Grande do Porto”, advirtiendo que están en juego unos 400 puestos de trabajo, ya que afectaría a la actividad también de las factorías de Cee y Dumbría.

Algunos trabajadores confiesan que las noticias sobre la posible están provocando una situación de “riesgo y nervios”, y piden al máximo mandatario gallego que “no firme la segregación de las centrales”. En este sentido han iniciado una recogida de firmas en la plataforma de internet Change.org.En las dos primeras jornadas la campaña había sumado más de 1.200 adhesiones pero el objetivo es mucho más ambicioso.

Se puede participar en la campaña a través de este enlace campaña Ferroatlántica en Change.org

Desde el Comité de empresa también habían solicitado una reunión con Alberto Núñez Feijóo, cuestión que recordaron hace unos días con una concentración en las inmediaciones del edificio administrativo de San Caetano.

La corporación municipal del ayuntamiento de Cee adoptó el acuerdo unánime de instar a la Xunta de Galicia a adoptar las medidas legales para evitar la segregación de las actividades de ferroaleaciones y de producción de energía eléctrica. La moción había partido del comité de empresa.Igualmente se respaldó por unanimidad un texto similar presentado por la representante del PSOE,Margarita Lamela Louzán.También este fin de semana desde Compromiso por Galicia insistían en apoyar las demandas del comité de empresa y denunciaban el “silencio insultante” del presidente del gobierno gallego.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La oposición pidió la comparecencia de Feijóo sin éxito

La oposición pidió la comparecencia de Feijóo sin éxito

El Partido Popular pidió la alteración del pleno del Parlamento para que intervenga esta tarde Ángeles Vázquez. …

Ler máis
Gala de humor para rematar o RiXallas

Gala de humor para rematar o RiXallas

Isabel Risco, Fran Rei e Pedro Brandariz comparten escenario en Santa Comba.   A terceira edición do ciclo d…

Ler máis
Piden a dimisión de Ángeles Vázquez e unha nova política forestal

Piden a dimisión de Ángeles Vázquez e unha nova política forestal

Acusan á conselleira de "irresponsabilidade, incompetencia manifesta e agochamento da realidade". Aseguran que "rematar…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
RiXallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Mulleres e rural

Natalia Lema Otero

Capital, terra e traballo. Eses son os tres piares fundamentais para levar a cabo calquera actividade económica. Sen embargo no factor do traballo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

A memoria da lingua na paisaxe

Xosé González Martínez

A paisaxe galega atesoura unha rica memoria cultural e lingüística que definíu ao pobo que a habita. Cada anaco da súa terra: montañas e serras, …

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información