3135 fans     1121 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

En Marea supera al PSOE y el BNG retrocede pero evita el desastre

En Marea supera al PSOE y el BNG retrocede pero evita el desastre

Actualidade | Publicada: 26/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 56 segundos.

//En Marea y BNG no logran el objetivo de formar una alternativa con el PSOE// Ciudadanos no obtiene representación// Malos resultados de Compromiso por Galicia//

El principal objetivo de la oposición era lograr que el Partido Popular no repitiera la mayoría absoluta. Y no fue posible. Al margen de esto, cada partido hizo su propia lectura. En Marea logró 14 escaños y superar al PSOE en número de votos. El candidato Luís Villares piensa que consiguieron que “o soño dun país máis xusto sexa algo máis real” al convertirse “na primeira forza da oposición” y poder articular con En Marea “unha estrutura organizativa eficaz”. Villares anunció el inicio de “un camiño político” para disputar el poder al PP en el año 2020.

Por su parte, El Bloque perdió un escaño pero se salvó del naufragio que pronosticaban las encuestas.Ana Pontón reconoció que el resultado “non é o que queríamos nin o que esperábamos” porque “non foi posible o cambio político” pero que al mismo tiempo supone un nuevo tiempo “para seguir fortalecendo a alternativa nacionalista”. Pontón anunciou que serán “unha voz firme” en el Parlamento de Galicia y que no defraudarán la confianza de los votantes.

Ciudadanos también fue otra de las caras de la derrota. Se quedaron fuera del parlamento con un 3,38% de los votos. la candidata Cristina Losada señaló que el objetivo no se había cumplido y se refirió “a una ley electoral obsoleta e injusta”. Destacó la existencia de “cincuenta mil votantes que quieren aire fresco en esta comunidad”.

Otra de las formaciones que obtuvo unos malos resultados fue Compromiso por Galicia, que pasó de cerca de 15.000 votos a apenas 4.000 sufragios y un 0,28% . El candidato Xoán Bascuas aseguró que “os resultados non teñen paliativos” pero pidió empezar a trabajar con vista a las elecciones municipales de 2019.” Hai catro anos dixemos que Compromiso era como a choiva que caia na terra para facela agromar. Pode ser que hoxe non chova moi intensamente, pero temos a certeza de que en dous anos e medio esa choiva será moito máis que orballo”.

La sexta fuerza en número de votos fue el Partido Animalista-PACMA que pasó de los 8.041 votos del 2012 a los 14.761 votos(1,04%)cosechados en estas elecciones. La séptime fuerza fue Democracia Orensana y la octava Compromiso.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El senador Ángel Mato presentó la iniciativa en una reunión con ganaderos en Mazaricos.   Ángel Mato ex…

Ler máis
Interesante exposición sobre los naufragios de la Costa da Morte

Interesante exposición sobre los naufragios de la Costa da Morte

La pintora Rosa Pereda expone en Camelle una selección de cuadros relacionados con la historia naval de la Costa da Mor…

Ler máis
El PP prepara su alternativa en las ciudades gallegas

El PP prepara su alternativa en las ciudades gallegas

Los populares se erigen en alternativa al populismo y citan a Ourense como “unha honrosa excepción”. Quieren presen…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O estigma das mulleres

Natalia Lema Otero

Multitudinarias manifestacións a prol dos dereitos irrefutables das mulleres sacoden as rúas dos Estados Unidos e das principais cidades do mundo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Poñamos que falo de Xoán Bascuas

Xosé Manuel Lema Mouzo

Xoán Bascuas deixou a secretaría xeral de Compromiso por Galicia esta fin de semana, cedendo a testemuña a Juan Carlos Piñeiro Docampo, que ten o …

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

Un novo modelo de empresa?

Natalia Lema Otero

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso po…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información