3839 fans     1284 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

Pablo Iglesias:”La alternativa al PP se llama En Marea"

Pablo Iglesias:”La alternativa al PP se llama En Marea"

Actualidade | Publicada: 20/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
8
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 27 segundos.

//Luís Villares:”A troika está mirando a Galicia neste momento. Imos darlle unha lección//Antón Sánchez al PP:”Sodes a mafia de sempre”//

El secretario general de Podemos, Pablo Iglesias, se desplazó a Galicia para participar en los actos de A Coruña y Vigo. En el Paraninfo de la ciudad herculina, Iglesias se mostró “orgulloso” por alcanzar una unidad que “no fue fácil” y aseguró que a veces “hay que ceder y encontrarse con otros”.

“Estoy orgulloso de que nuestra referencia se llame En Marea” declaró el dirigente morado que arremetió contra el Partido Popular porque “dicen que somos muy de derechas, muy corruptos y muy sinverguenzas para sabemos gobernar”. Pablo Iglesias  señaló:”Todos los gallegos y gallegas saben cual es la alternativa al Partido Popular y se llama En Marea”.Para el máximo dirigente de Podemos el próximo domingo “se elige entre un presidente del PP y un presidente de todos los gallegos y gallegas”.

Antes de Iglesias, hablaron Luca Chao, Antón Sánchez y Xulio Ferreiro. Luca Chao alabó a los demás oradores, entre ellos a Iglesias:”Grazas Pablo, por tanto. Por facernos creer que era posible. Non viñemos ata aquí por loitar por siglas ou bandeiras, senón para mudar a vida da xente”.

Antón Sánchez insistió en sus ataques al PP:”Sodes a mafia de sempre” espetó. Y volvió a recordar la fotografía de Núñez Feijóo con Marcial Dorado y a pedir explicaciones porque “todos sabiamos que Marcial Dorado era narcotraficante”.El alcalde de A Coruña se refirió a su gobierno y a medidas como el “Escaño Cidadán” ou la “renda social” y aseguró que “este domingo vai ser o dia alegre e histórico para Galicia porque imos gobernar”.

Cerró el acto Luís Villares. Y lo hizo anunciando también un domingo histórico en el que “imos darlle unha lección a troika” que desde su punto de vista “está mirando a Galicia neste momento”, y que será el comienzo de una política “de xustiza social en Europa”.

El candidato de En Marea se comprometió a que la prmera medida del hipotético gobierno de la Xunta sea garantizar que “todo o mundo teña unha vivenda digna e pan na mesa”.

“Imos a acabar co feudalismo do PP” declaró Villares, que volvió a mirar al PP, que “mantén o dereito de pernada na Deputación de Ourense”. Y bromeó con la supuesta pérdida del poder de los populares con “el silencio de los peperos”.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 Culebras y víboras de Galicia

Culebras y víboras de Galicia

En Galicia habitan ocho interesantes especies de ofidios. Solo dos de ellas son víboras, y una de estas está localizad…

Ler máis
Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

El próximo sábado 29 de julio en el barrio do Outeiro, de Ponte do Porto.   El caldo de riola es una variente…

Ler máis
 Devolver llamadas perdidas internacionales te puede salir caro

Devolver llamadas perdidas internacionales te puede salir caro

La Policía Nacional advierte de una estafa de llamadas procedentes  de Costa de Marfil, Nigeria o Albania.   …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Día de Galicia - 25 Julio 2017
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

I +D + I + G

Xosé González Martínez

En certa ocasión fun levado a coñecer unha Escola de Negocios dunha entidade financieira. O seu director foime amosando as modernas instalación dot…

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información