3839 fans     1284 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

Feijóo advierte que las elecciones se ganan en las urnas

Feijóo advierte que las elecciones se ganan en las urnas

Actualidade | Publicada: 19/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
19
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 6 minutos e 42 segundos.

//Pide una mayoría excepcional para seguir gobernando un país “de primeira división”//Recuerda la construcción de la autovía de la Costa da Morte y las inversiones en la comarca//”Agora temos un horizonte máis despexado” señala Alberto Núñez.

Adiante TV en Carballo

Xosé Manuel Lema

Los propios miembros del Partido Popular de Carballo confesaban que fuera una apuesta atrevida organizar un evento en plena plaza del ayuntamiento. Pero la idea funcionó bien y demostró el indiscutible tirón que tiene Alberto Núñez Feijóo.El primero en intervenir fue el médico Aurelio Núñez Centeno, persona muy querida en toda la comarca y activo diputado durante la última legislatura. “Galicia necesita a este presidente” dijo Núñez que recordó “a parálise na que nos meteron algúns irresponsables”. Aurelio advirtió que las demás fuerzas política “vanse a xuntar e non teñen ningún tipo de programa” y dijo que los gobiernos que bajaban impuestos eran los populares.

El siguiente en intervenir fue el presidente provincial del PP y candidato número por la provincia,Diego Calvo, que dijo:”Tivemos que axustar e traballar con menos recursos cando máis necesidades había”. Recordó la eliminación del impuesto de sucesiones y otras medidas que hacen que “todos se miren en Galicia porque imos mellor que outras comunidades”. Calvo Pouso explicó que la alternativa a un gobierno estable del Partido Popular eran “os líos constantes e permanentes” de un multipartito que “non teñen nin orzamentos aprobados” en las ciudades donde gobiernan, en alusión a las mareas.

Núñez Feijóo llegó en medio del discurso de Diego Calvo y fue muy aplaudido. De entra quiso resumir su mensaje en una frase:”Agora temos un horizonte máis despexado. Empezamos a ter máis recursos para adicar ás persoas que peor o están pasando e vémonos capaces de seguir creando emprego”.Con el público metido en el bolsillo, Feijóo que recordó que “Galicia non ten facturas nos caixóns sen pagar” y apuntó que en su partido “temos un programa e a súa execución depende de nós e non de distintas forzas”.

Pero una parte importante de su discurso se centró en la movilización de los votantes. Pidió a los asistentes al mitin de Carballo que “non entreguedes o goberno de Galicia a un presidente perdedor. Porque Galicia é unha comunidade vencedora e de primeira división”. Insistió en que “o contador está a cero” y aunque la propia oposición reconoce que ganará las elecciones, desplegó la sombra de la amarga victoria del difunto Manuel Fraga en 2005. Algunos asintieron con la cabeza.

Núñez Feijóo fue sincero:”Necesito un apoio excepcional.En España non hai maiorías absolutas”. Y lanzó a los presentes:”As cousas van a estar moi xustas”.Pero aun insistiendo en que lo importante era que nadie sintiera pereza para votar, aprovechó para relatar las inversiones realizadas en Carballo (Plan Xeral, saneamiento de Baldaio-Ardaña, centro de día, etc) y hablar de la inversión en la autovía que “xa é patrimonio da Costa da Morte e iso nunca nós van a quitar”. Y en ese sentido confirmó su compromiso de continuar, primero, hasta Vimianzo y después hasta la comarca de Fisterra.

Después Feijóo saludó desde el estrado, acompañado por los candidatos Diego Calvo, Aurelio Núñez y la vimiancesa Raquel Rodríguez Amigo. Aunque la noche también tuvo otros protagonistas. Un niño y un veterano. El joven Yelko, al que saludó Diego Calvo, por ser el protagonista de un vídeo del partido, y Toñito, un fiel seguidor de Feijóo y del PP, que en esta ocasión desplegó varias pancartas y lanzó distintos piropos, en un mitin muy animado en la capital de Bergantiños.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El presidente de la comisión de A Xunqueira reconoce la deuda y defiende su honorabilidad

El presidente de la comisión de A Xunqueira reconoce la deuda y defiende su honorabilidad

Francisco Brea percibe un “interés político” detrás de la polémica surgida y está dispuesto a tomar las medidas…

Ler máis
 Culebras y víboras de Galicia

Culebras y víboras de Galicia

En Galicia habitan ocho interesantes especies de ofidios. Solo dos de ellas son víboras, y una de estas está localizad…

Ler máis
Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

El próximo sábado 29 de julio en el barrio do Outeiro, de Ponte do Porto.   El caldo de riola es una variente…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Día de Galicia - 25 Julio 2017
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

I +D + I + G

Xosé González Martínez

En certa ocasión fun levado a coñecer unha Escola de Negocios dunha entidade financieira. O seu director foime amosando as modernas instalación dot…

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información