4200 fans     1342 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Caballero entierra el hacha y Leiceaga insiste en el cambio

Caballero entierra el hacha y Leiceaga insiste en el cambio

Actualidade | Publicada: 14/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
5
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 35 segundos.

//Abel Caballero y Leiceaga juntos en Vigo//Pedro Sánchez dice que “Feijóo es el mejor alumno del peor Rajoy// Leiceaga dice que el cambio es posible//

Casi un mes después de que denunciara la alteración de las listas para perjudicar a Vigo, Abel Caballero, subió al estrado en su ciudad y delante de Pedro Sánchez y Xoaquín Fernández Leiceaga olvidó todo el malestar que resumía en aquel momento con esta reflexión:"Leiceaga quiere que Vigo acepte sumisamente un papel secundario en la política del PSdeG y eso no lo voy a tolerar con mi silencio. Voy a seguir defendiendo Vigo por encima de mi partido y voy a seguir reclamando para Vigo el papel que le corresponde". 

Como si nada hubiera pasado, Caballero no empleó ni un solo segundo en recordar la supuesta afrenta denunciada por el mismo. Dijo que el proyecto socialista era “global y colectivo” y que en su ciudad “sabemos ben os que non tratan ben a esta cidade”. Defendió su gestión en una urbe donde “non hai nadie sen vivenda, sen alimentación e sen enerxía” y que no quería “a Feijóo de presidente” porque entre otras cosas “fixo un hospital privado”. La intervención de la presidenta de la Diputación pontevedresa, Carmela Silva fue en el mismo tono.

El secretario general del PSOE,Pedro Sánchez, puso a Vigo como ejemplo de buena gestión ante un “Feijóo que ha aumentado los impuestos, recortado el gasto social y aumentado la deuda pública”. Señaló que “Baltar es a Feijóo lo que Barberá a Rajoy” y piensa que el presidente del PP de Ourense debería estar fuera de su partido. En toda su intervención hizo constantes alusiones al actual presidente de la Xunta:”Feijóo es el mejor alumno del peor Rajoy” y pidió el voto para el PSOE para “desterrar la corrupción” y cambiar las cosas en Galicia.

El cabeza de lista por Pontevedra, Abel Losada, defendió el “proxecto socialdemócrata e galeguista” del PSdeG frente a un Feijóo que “foi implacable e duro cos máis débiles” y que acosó a la ciudad de Vigo. Solicitó trabajo y un esfuerzo conjunto para desbandar el PP.Una esperanza a la que se agarra el candidato Xoaquín Fernández Leiceaga:”O cambio é posible, porque a xente prefire o noso camiño e porque nós garantizamos un cambio en profundidade en Galicia”.

“Feijóo vive nunha realidade virtual”apuntó Leiceaga que está seguro de que el líder popular no escucha a la gente ni en el famoso banco azul:”Ao mellor só se sentaban os azuis nese banquiño e non se sentaba a xente normal”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

Agradece o compromiso da Xunta pero pide que a obra avance e non se deteña. Asegura que tamén demandará melloras na e…

Ler máis
Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Unha saída de vía provocou un accidente na localidade dos Muíños, na parroquia de Moraime en Muxía. O coche acabou …

Ler máis
"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

A deputada socialista Loli Toja critica a falta de investimentos da Xunta na Costa da Morte e en Bergantiños.  …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
CMAT
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

China,más Comunismo para perpetuar el Capitalismo

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Estos días asistimos al XIX Congreso del Partido Comunista chino, o sea, que se están celebrando las elecciones a la Presidencia del Gobierno, con d…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Incendios y oportunistas

Nacho Louro

Sin lugar a dudas lo más triste de esta tragedia medioambiental, es la pérdida de cuatro vidas humanas. Los terroristas ecológicos han sabido aprov…

Nacho Louro
Ler máis

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información