4200 fans     1342 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

El PP alaba a Feijóo y alerta de un cuatripartito extremista

El PP alaba a Feijóo y alerta de un cuatripartito extremista

Actualidade | Publicada: 27/08/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
12
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 55 segundos.

El Partido Popular volvió a iniciar el curso político en Galicia. Con cambio de ubicación y en un momento de máxima efervescencia. La Diputación de Pontevedra impidió el uso del castillo de Soutomaior y se optó por la localidad de Cotobade, en la misma provincia.

Un curso que se inicia sin acabarse el anterior, como dijo el propio presidente nacional del PP, Mariano Rajoy, en vísperas de un debate de investidura y en plena precampaña en Galicia.En la “carballeira de San Xusto” intervino el alcalde de Cotobade, Jorge Cubela, y el presidente del PP pontevedrés, Alfonso Rueda, que reprochó la actitud de la Diputación provincial:” "Chegaron á Deputación de Pontevedra dicindo que ían abrir portas e ventás e o que fixeron foi pechar un castelo".

El líder del PPdeG y aspirante a la reelección al frente de la Xunta de Galicia se quejó de la situación generada en España con un “xa está ben do cachondeo que estamos vivindo en España” y vendió la estabilidad de su partido ante una posible alternativa:”Se non se saben gobernar a si mesmos, como van a gobernar ao pobo galego?.

Alberto Núñez Feijóo sacó al bipartito PSOE-BNG a relucir:”Todos recordamos o bipartito, que facía goberno pola mañá e oposición pola tarde. Podemos imaxinarnos o lío dun multipartito?”.Feijóo hizo un balance positivo de su gestión para pedir el apoyo de los gallegos y después de hacer un repaso añadió: “Dejamos Galicia mejor de lo que nos la encontramos, y eso no nos lo pueden quitar”.

Por su parte, Mariano Rajoy también alabó la gestión de Feijóo y un progreso que “nadie puede negar” y alertó de un posible “cuatripartito” que sería “una versión mejorada del bipartito, inestable, radical y extremista”. Como era de esperar también se refirió a la política estatal y continuó con la presión sobre el PSOE:”Si el PSOE vota no como en diciembre estaremos en ua stiaución similar” y auguró nuevas elecciones.

“No pueden jugar ahora con irresponsabilidad, porque se está jugando con los intereses, la economía y la vida de millones de ciudadanos que no son culpables de esta situación” dijo Mariano Rajoy.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

María Pose:”Este é o empuxe definitivo para unha reivindicación histórica”

Agradece o compromiso da Xunta pero pide que a obra avance e non se deteña. Asegura que tamén demandará melloras na e…

Ler máis
Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Un coche choca contra unha casa nos Muíños en Muxía

Unha saída de vía provocou un accidente na localidade dos Muíños, na parroquia de Moraime en Muxía. O coche acabou …

Ler máis
"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

"Feijóo non aposta por estes territorios, nin ten nin pretende ter un proxecto”

A deputada socialista Loli Toja critica a falta de investimentos da Xunta na Costa da Morte e en Bergantiños.  …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
CMAT
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

China,más Comunismo para perpetuar el Capitalismo

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Estos días asistimos al XIX Congreso del Partido Comunista chino, o sea, que se están celebrando las elecciones a la Presidencia del Gobierno, con d…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Incendios y oportunistas

Nacho Louro

Sin lugar a dudas lo más triste de esta tragedia medioambiental, es la pérdida de cuatro vidas humanas. Los terroristas ecológicos han sabido aprov…

Nacho Louro
Ler máis

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información