10.2 C
Santa Comba
sábado, marzo 23, 2024

Xoaquín Fernández Leiceaga propone «unha resposta nova»

//Los socialistas presentaron su campaña a través de las redes sociales// Anuncian una campaña positiva y propositiva// Quieren un partido “máis socialista e máis galego”//

El PSdeG presentó a través de las redes sociales el lema y las líneas estratégicas de la campaña de las elecciones autonómicas. En un vídeo de apenas un minuto, el candidato Xoaquín Fernández Leiceaga hace una breve presentación y dice que se presenta por qué cree que “debemos darlle un futuro a este país”. En este sentido explica que “Galicia necesita cambiar as políticas de recortes, de estancamento social e económico e de deterioro dos servizos públicos”.

Y la opción es “unha nova política, un novo impulso, unha nova resposta”, para avanzar y progresar y que “que modernice o noso sistema económico, que integre mellor un sistema social, que combata a pobreza, que permita que os servizos públicos sexan accesibles para todos en boas condicións”.

“Queremos un partido máis socialista e mais galego, queremos cambiar este país” señalan desde el PSdG, que además anuncian una campaña electoral positiva y propositiva:“Unha campaña onde o que máis importa é o que está por vir, o futuro”. Expresan su convicción que “as campañas teñen que servir para informar aos cidadáns das propostas” y por eso promoverán una campaña electoral cercaba a la gente, basada en la “garantía de cambio” y en la que, aseguran, “cada palabra é un compromiso”.En las líneas estratégicas de los socialistas se hacen múltiples referencias a las “políticas novas” que “dean as respostas necesarias” a la sociedad.

@AdianteGalicia

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos