3502 fans     1207 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

NNXX visitó una explotación láctea en Santa Comba

NNXX visitó una explotación láctea en Santa Comba

Actualidade | Publicada: 10/08/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
17
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 6 segundos.

Novas Xeracións organizó una visita a la explotación ganadera Os Agros en la localidad de Alvarín, en parroquia de Alón, Santa Comba.

Adiante TV

La comitiva formada por el secretario general Sergio Camiña, el presidente provincial Ramón Santos y el directivo Adrián Villa fue recibida por la alcaldesa de Santa Comba, María Pose, el edil popular, Juan Carlos Pérez y por los titulares de la explotación láctea. En el encuentro también estuvieron presentes miembros del comité local de Novas Xeracións que preside, Javier Silvariño. Los tres directivos que acompañaban a Silvariño, estaban vinculados directamente a la ganadería.

Participaron en una visita guiada por una granja que está incluida en la Ruta Alimentaria creada en Santa Comba, y posteriormente departieron por espacio de una hora en las mismas instalaciones.Y la tertulia improvisada mientras las vacas comían no estuvo exente de debate. Desde la explotación Os Agros, la joven María Ramos exponía distintos problemas como la supertasa, los bajos e inestables precios, las prácticas de las industrias, o las trabas burocráticas.

”Queremos abandeirar o rural pero non nós están deixando buscar alternativas” se quejaba, entendiendo el marco europeo y las leyes del mercado, pero convencida de que la administración autonómica puede hacer más por los ganaderos. Al final, Ramos le puso deberes a Ramón Santos, que fue diputado autonómico durante los dos últimos años de legislatura:”Queremos que nos axudedes a vivir do noso traballo e pídovos  que fagades todo o posible para que os consumidores estean ben informados do que consumen”. Santos recogió el guante:”Imos dar a batalla”.

Al acabar la visita y en declaraciones a Adiante Galicia, Sergio Camiña, explicó que Novas Xeración está visitando distintas localidades gallegas para “coñecer a realidade de distintos sectores fundamentais” en donde hay jóvenes. En el caso concreto del sector lácteo dijo que “hai unha preocupación real e notable, e nós desde a nosa humildade como organización xuvenil, podemos escoitar, comprender e trasladar as preocupacións destes mozos que traballan moitas horas nas súas explotacións”. Camiña dijo que este era el trabajo de NNXX “día a día” para desde el conocimiento sobre el terreno “poder mellorar estes sectores desde os distintos órganos de goberno como pode ser a Xunta de Galicia”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 El conselleiro mantiene la incógnita sobre supuestas reuniones con Ferroglobe

El conselleiro mantiene la incógnita sobre supuestas reuniones con Ferroglobe

El conselleiro dice que aún no hay una solicitud formal y En Marea y el Comité de empresa lamentan que no se responda …

Ler máis
Alfonso Rueda defende o traslado do 112 e o funcionamento da plataforma

Alfonso Rueda defende o traslado do 112 e o funcionamento da plataforma

En Marea e PSOE  pensan que o traslado foi “irresponsable” e o Comité de empresa confirma erros na plataforma tecn…

Ler máis
Localizan lampreas en el coto de Ponte do Porto

Localizan lampreas en el coto de Ponte do Porto

Pescadores que frecuentan el coto del río Grande do Porto en Ponte do Porto han confirmado que en semana santa fue avis…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Primavera Cultural Santa Comba 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Homenaxe ao Doutor Carlos Guitián

Xosé González Martínez

Manuel Herminio e Xosé Carballido , xunto con outros amigos de Amoeiro, son os encargados de organizaren a homenaxe  ao doutor  Carlos Guitián Rod…

Xosé González Martínez
Ler máis

Ahora Lezo

Nacho Louro

Con la actualidad política me viene a la memoria una intervención en la Comisión de Defensa del Congreso de los Diputados del que fuera Portavoz de…

Nacho Louro
Ler máis

A mentirocracia, a próxima paragem de autocarro

Daniel Lago

Alguém, no seu sano juízo, falava em que a democracia unicamente poderia sobreviver com certo grau de verdade. Porém, hoje vivemos, segundo falam o…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información