3135 fans     1121 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Los incendios siguen devorando Galicia

Los incendios siguen devorando Galicia

Actualidade | Publicada: 09/08/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 29 segundos.

19:50h- Los incendios de Caldas, Mondariz y Cotobade suman más de 800 hectáreas. Activos otros incendios en Soutomaior o Ameixenda(Cee).

Como si fuera una plaga cíclica o una agresión anual irremediable, los pulmones de Galicia se carbonizan sin que haya nada que cambie esta tendencia.Pasan gobiernos y oposiciones pero el problema sigue encima de la mesa. El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo defiende el trabajo que realizan desde el operativo contraincendios al que definió como “un dos mellores equipos de extinción de Europa” y calificó la situación de “moi complexa” ante un panorama adverso de “temperaturas extremas, unha seca prolongada, o vento e os incendiarios”.La conselleira de Medio Rural, Ánxeles Vázquez aseguró que el pasado lunes, en 24 horas, hubo 58 focos activos.

Mientras el macabro contador de hectáreas quemadas sigue avanzando con velocidad. Este martes se estabilizaban unos incendios y nacían otros. Más 160 hectáreas arrasadas en la parroquia de Queimadelos, en Mondariz, cerca de 300 en Caldas de Reis, dos focos estabilizados, o más de 80 en el incendio extinguido de Ribeira.

En la Costa da Morte, el ayuntamiento de Cee recibía un peligroso fuego que está dejando su huella en la zona de Ameixenda. En Cotobade, las lenguas de fuego continuaban a la hora de escribir esta crónica con más de 365 hectáreas arrasadas. En Soutomaior se repiten las escenas dramáticas de otros puntos, cuando las llamas rondan las casas.

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, aseguró que que los incendios relacionados con la falta de medidas de prevención deberían tener “responsabilidades políticas” e insistió en la necesidad de un nuevo modelo de prevención y de gestión forestal.

El secretario general de Compromiso por Galicia, Xoán Bascuas recordaba la reflexión lanzada por el mismo hace un mes:“Está claro que os lumes apáganse no inverno. Botamos en falta un plan de prevención dos lumes e de xestión dos recursos forestais.Hoxe lamento que teñamos razón en Compromiso por Galicia”.

@AdianteGalicia

FOTOS- Ameixenda- Korkusoft Informática - Yolanda García Leal(Facebook)

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Juan Carlos Piñeiro colle o facho galeguista de Compromiso

Juan Carlos Piñeiro colle o facho galeguista de Compromiso

Piñeiro Docampo, elixido co 96% dos votos, avoga por “unha política con sentidiño”. O PNV apoia o proxecto galegu…

Ler máis
Intentan recuperar las caracolas en Arou

Intentan recuperar las caracolas en Arou

El patrón mayor de la cofradía de Camelle, asegura que los “cornos” o caracolas apenas se pueden observar en una z…

Ler máis
El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El senador Ángel Mato presentó la iniciativa en una reunión con ganaderos en Mazaricos.   Ángel Mato ex…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O estigma das mulleres

Natalia Lema Otero

Multitudinarias manifestacións a prol dos dereitos irrefutables das mulleres sacoden as rúas dos Estados Unidos e das principais cidades do mundo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Poñamos que falo de Xoán Bascuas

Xosé Manuel Lema Mouzo

Xoán Bascuas deixou a secretaría xeral de Compromiso por Galicia esta fin de semana, cedendo a testemuña a Juan Carlos Piñeiro Docampo, que ten o …

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

Un novo modelo de empresa?

Natalia Lema Otero

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso po…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información