3513 fans     1211 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

Los candidatos esperan una alta participación en las primarias

Los candidatos esperan una alta participación en las primarias

Actualidade | Publicada: 27/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 45 segundos.

José Luís Méndez Romeu y Xoaquín Fernández Leiceaga compartieron una relajada tertulia antes del día de las primarias. Este sábado habrá 200 centros de votación para que los militantes elijan al candidato a la presidencia de la Xunta de Galicia.

El debate definitivo entre los dos candidatos socialistas en la Radio Galega se convirtió en una conversación tranquila y por momentos bastante descafeinada. A pesar de los anuncios previos, el propio locutor Kiko Novoa reconoció que “máis que un debate é unha conversa. Si el planteamiento fue relajado, los dos candidatos también evitaron el enfrentamiento.

 

Un reproche surgido de la neutralidad del aparato

 José Luís Méndez Romeu pronosticó una alta participación que podría estar en el 70% lo que sería “un valor extraordinario”, mientras que Leiceaga considera “moi importante que haxa unha elevada participación para reforzar ó candidato elixido”.

La neutralidad del aparato en el proceso y las críticas de Méndez Romeu en este sentido se pusieron sobre la mesa,pero el portavoz parlamentario del PSdeG no entró al trapo y dijo que el asunto se había tratado entre las dos candidaturas . Esto le valió el único reproche de esta tertulia amable:”Un candidato que está avalado por Pachi Vázquez ou por Pepe Blanco que a acuse ó outro de ser o candidato do aparato queda un pouco raro” dijo Xocas.

Repetición del mensaje genérico de Méndez y Leiceaga 

Sobre sus proyectos. Fernández Leiceaga asegura que defiende “unha proposta de unidade e de integración” y que son el mejor reflejo de era apertura a la sociedad y del deseo de incorporar “novos referentes”. Méndez Romeu manifestó que quiere “presidir a Xunta para renovar as políticas negativas do PP” con una política “que dialogue coa xente e fale dos problemas reais”

Leiceaga insistió en la pérdida de electores jóvenes y la necesidad de incorporar más personas al proyecto y Romeu en el galleguismo “con lealdade institucional pero coa firme defensa de Galicia”.

Sobre pactos y alternativas al PP

 También se habló de los posible pactos. Méndez Romeu volvió insistió que que las mareas “non funcionan” aunque “estamos facendo o posible para que rectifiquen” y dejó claro que su línea es por un gobierno “de hexemonía do PSOE” que explore vías de diálogo que tengan el menor coste para su programa electoral.”Non saímos a pactar, saímos a gañar”sostuvo.

Por su parte, Xoaquín Fernández Leiceaga es partidario de un esfuerzo máximo para “intentar construir un goberno alternativo ao PP” pero siendo “moi cautos e moi vixiantes” ante los acuerdos porque “hai forzas políticas que non teñen definido ben o seu perfil”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Non a Liña de Alta Tensión en As Mariñas se presenta en Culleredo llamando a frenar el plan de REE

Non a Liña de Alta Tensión en As Mariñas se presenta en Culleredo llamando a frenar el plan de REE

La plataforma contra la línea de alta tensión en As Mariñas quiere movilizar a todos para frenar el proyecto de REE q…

Ler máis
Mazaricos e Vimianzo celebraron as súas Festas dos Maiores

Mazaricos e Vimianzo celebraron as súas Festas dos Maiores

"É un recoñecemento ás persoas maiores da comunidade, que tanta sabedoría aportan" afirma o alcalde de Mazaricos, Ju…

Ler máis
O concello de Muros acorda recuperar o servizo de Noitebús

O concello de Muros acorda recuperar o servizo de Noitebús

A corporación decidiu adherirse a central de contratación da Fegamp e creación  da Mesa local contra a violencia de …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Primavera Cultural Santa Comba 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

A segunda volta, não é para escolher, é para eliminar

Daniel Lago

Cremos ter parado a auge da extrema-direita na Europa, cremos ter parado a queda da UE como projeto político,... cremos, cremos e voltamos a crer. Ma…

Daniel Lago
Ler máis

Homenaxe ao Doutor Carlos Guitián

Xosé González Martínez

Manuel Herminio e Xosé Carballido , xunto con outros amigos de Amoeiro, son os encargados de organizaren a homenaxe  ao doutor  Carlos Guitián Rod…

Xosé González Martínez
Ler máis

Ahora Lezo

Nacho Louro

Con la actualidad política me viene a la memoria una intervención en la Comisión de Defensa del Congreso de los Diputados del que fuera Portavoz de…

Nacho Louro
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información