3852 fans     1290 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

Los candidatos esperan una alta participación en las primarias

Los candidatos esperan una alta participación en las primarias

Actualidade | Publicada: 27/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
3
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 45 segundos.

José Luís Méndez Romeu y Xoaquín Fernández Leiceaga compartieron una relajada tertulia antes del día de las primarias. Este sábado habrá 200 centros de votación para que los militantes elijan al candidato a la presidencia de la Xunta de Galicia.

El debate definitivo entre los dos candidatos socialistas en la Radio Galega se convirtió en una conversación tranquila y por momentos bastante descafeinada. A pesar de los anuncios previos, el propio locutor Kiko Novoa reconoció que “máis que un debate é unha conversa. Si el planteamiento fue relajado, los dos candidatos también evitaron el enfrentamiento.

 

Un reproche surgido de la neutralidad del aparato

 José Luís Méndez Romeu pronosticó una alta participación que podría estar en el 70% lo que sería “un valor extraordinario”, mientras que Leiceaga considera “moi importante que haxa unha elevada participación para reforzar ó candidato elixido”.

La neutralidad del aparato en el proceso y las críticas de Méndez Romeu en este sentido se pusieron sobre la mesa,pero el portavoz parlamentario del PSdeG no entró al trapo y dijo que el asunto se había tratado entre las dos candidaturas . Esto le valió el único reproche de esta tertulia amable:”Un candidato que está avalado por Pachi Vázquez ou por Pepe Blanco que a acuse ó outro de ser o candidato do aparato queda un pouco raro” dijo Xocas.

Repetición del mensaje genérico de Méndez y Leiceaga 

Sobre sus proyectos. Fernández Leiceaga asegura que defiende “unha proposta de unidade e de integración” y que son el mejor reflejo de era apertura a la sociedad y del deseo de incorporar “novos referentes”. Méndez Romeu manifestó que quiere “presidir a Xunta para renovar as políticas negativas do PP” con una política “que dialogue coa xente e fale dos problemas reais”

Leiceaga insistió en la pérdida de electores jóvenes y la necesidad de incorporar más personas al proyecto y Romeu en el galleguismo “con lealdade institucional pero coa firme defensa de Galicia”.

Sobre pactos y alternativas al PP

 También se habló de los posible pactos. Méndez Romeu volvió insistió que que las mareas “non funcionan” aunque “estamos facendo o posible para que rectifiquen” y dejó claro que su línea es por un gobierno “de hexemonía do PSOE” que explore vías de diálogo que tengan el menor coste para su programa electoral.”Non saímos a pactar, saímos a gañar”sostuvo.

Por su parte, Xoaquín Fernández Leiceaga es partidario de un esfuerzo máximo para “intentar construir un goberno alternativo ao PP” pero siendo “moi cautos e moi vixiantes” ante los acuerdos porque “hai forzas políticas que non teñen definido ben o seu perfil”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La otra cara de la Ciudad de la Cultura de Santiago

La otra cara de la Ciudad de la Cultura de Santiago

En su interior el personal convive con averías eléctricas y alguna que otra gotera. Milagros Lara     …

Ler máis
El alcalde de Ferrol reprocha el “pacto de la vergüenza” al salir del juzgado

El alcalde de Ferrol reprocha el “pacto de la vergüenza” al salir del juzgado

El alcalde Jorge Suárez asegura que la demanda del gobierno tiene motivaciones políticas.   Milagros Lara …

Ler máis
A oposición destaca que a mobilización social foi determinante para frear a segregación

A oposición destaca que a mobilización social foi determinante para frear a segregación

Valoracións de PSdeG, En Marea e BNG//Ferroatlántica encaixa a noticia anunciando un recurso//   O inform…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Fuco Pérez Sen Segundo,veciño de Gargamala

Xosé González Martínez

  Cúmprese este ano  o 55º aniversario da obra de Celso E.Ferreiro “Longa noite de pedra”, publicada en 1962. Un dos poemas que contén o l…

Xosé González Martínez
Ler máis

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información