3135 fans     1121 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Méndez Romeu acusa al PP de pisotear la democracia

Méndez Romeu acusa al PP de pisotear la democracia

Actualidade | Publicada: 16/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 30 segundos.

El portavoz del PSdeG dice que la moción de censura de Santa Comba es “artificial” y “teledirixida” desde “oscuros despachos” del PP. José Antonio Ucha quiere que el pleno de la moción se celebre en el multiusos.

Diputados, alcaldes y Adiante Galicia

El portavoz parlamentario del PSdeG y uno de los dos aspirantes a encabezar la candidatura socialista en las elecciones autonómicas, José Luís Méndez Romeu se desplazó a Santa Comba para expresar su apoyo al alcalde socialista, José Antonio Ucha Velo.

Junto a Romeu comparecieron los diputados Marisol Soneira y Xosé Sánchez Bugallo, y los alcaldes de Dumbría, José Manuel Pequeño, Muxía, Félix Porto, Camariñas, Manuel Alonso, Ponteceso, Lois García, Laxe, José Manuel Mouzo, y Corcubión, Lalo Insua. También estuvieron presentes los miembros del grupo municipal socialista, entre otros. En cuanto a los medios de comunicación, Adiante Galicia fue el único que estuvo cubriendo la visita.

Méndez Romeu:”Un atropelo á vontade dos veciños”

Méndez Romeu se mostró convencido de que la moción de censura que se debatirá el próximo 26 de mayo no responde “as necesidades do concello, senón que son decididas desde oscuros despachos do Partido Popular para poñer coto a tipos de goberno que non lles interesa ao goberno galego” siguiendo “o interese partidista do Partido Popular”.

“Así é como se está pisoteando e deturpando a democracia no momento actual” apuntó José Luís Méndez que también cree que los cambiaron de postura, en alusión a Terra Galega, “terán que explicar ós veciños” los motivos que tienen.

El portavoz parlamentario socialista está convencido de que el PSOE volverá a ganar en las elecciones municipales próximas y mientras tanto anunció que “estaremos vixiantes e explicando en tódolos foros que se está producindo un atropelo á vontade dos cidadáns” en el municipio xalleiro. Desde el PSdeG enmarcan esta situación en la “xeira de mocións” que se están dando en distintas localidades de Galicia.

 

Ucha dice que el pleno debe celebrarse en el multiusos

Por su parte, el alcalde José Antonio Ucha agradeció el respaldo de sus compañeros de filas, y defendió que las mociones de censura son un recurso “en casos excepcionais” y que las alternativas de gobierno “fanse a principio da lexislatura” pero que en este caso no tienen sentido, se deben a “intereses espúreos” y recalcó que “os que agora proponen alternativas son os mesmos que estiveron 35 anos gobernando”.

Ucha volvió a insistir en los supuestos intereses:”Antes non había procedementos abertos e isto afecta na forma de comer de certas empresas”.El alcalde aseguró que intentará que el pleno se celebre en el auditorio del multiusos(Está convocado para el salón de plenos):“Vamos intentar argumentar de que porque non se pode facer no salón de plenos e tentaremos facelo no aforo máis cómodo e máis amplo posible”.

José Antonio Ucha dijo que su gestión estaba basada en la coherencia y la honestidad y se mostró convencido de conseguir una mayoría absoluta en las próximas elecciones locales.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Alejandro Finisterre, mucho más que el inventor del futbolín

Alejandro Finisterre, mucho más que el inventor del futbolín

En el décimo aniversario de su muerte repasamos la apasionante vida de uno de los gallegos más universales de la Histo…

Ler máis
La lista de Luís Villares dominará el Consello das Mareas

La lista de Luís Villares dominará el Consello das Mareas

La candidatura Máis Alá obtiene el 58,6% de los votos y 21 representantes en el consello das Mareas.   Mái…

Ler máis
Juan Carlos Piñeiro colle o facho galeguista de Compromiso

Juan Carlos Piñeiro colle o facho galeguista de Compromiso

Piñeiro Docampo, elixido co 96% dos votos, avoga por “unha política con sentidiño”. O PNV apoia o proxecto galegu…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O estigma das mulleres

Natalia Lema Otero

Multitudinarias manifestacións a prol dos dereitos irrefutables das mulleres sacoden as rúas dos Estados Unidos e das principais cidades do mundo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Poñamos que falo de Xoán Bascuas

Xosé Manuel Lema Mouzo

Xoán Bascuas deixou a secretaría xeral de Compromiso por Galicia esta fin de semana, cedendo a testemuña a Juan Carlos Piñeiro Docampo, que ten o …

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

Un novo modelo de empresa?

Natalia Lema Otero

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso po…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información