3860 fans     1290 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

La oposición advierte de la situacón límite del sector lácteo

La oposición advierte de la situacón límite del sector lácteo

Actualidade | Publicada: 26/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
4
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 15 segundos.

PSOE,AGE, BNG y grupo mixto ponen a los casos de muertes de vacas como un ejemplo de la crisis que existe y el PP les pide que no dañen la imagen de un sector profesional como el gallego.

Con diferentes palabras pero con parecido significado. Los grupos políticos de la oposición denuncian la agonía del sector lácteo e incluso utilizan las recientes muertes de vacas como ejemplo de una situación a la que se llegó por culpa de la administración gallega.

El BNG advierte de los “desafiuzamentos del sector lácteo”

El BNG presentó una moción para que se creara una comisión de seguimento del sector que fue rechazada por el PP. Para la parlamentaria Tereixa Paz la situación “cada día é máis crítica é insostible” con “explotacións obrigadas a deixar morrer o seu gando” ante un gobierno que “non quere ver os síntomas e intenta minimizalos”.

Tereixa Paz alertó de explotaciones “endebedadas ó límite” en un panorama de “desafiuzamentos do sector lácteo” y pidó al gobierno gallego que “fixe unha posición rotunda” de defensa de Galicia.

AGE recrimina la violencia institucional del PP

Desde la Alternativa Galega de Esquerda, Antón Sánchez denunció la “violencia institucional do PP contra a xente” y aseguró que el reciente fallecimiento de vacas es la “punta do icebeg” de la muerte de un sector por culpa “das políticas deshumanizadas do PP”.

Sánchez calificó de “desastre” la gestión de la conselleira de Medio Rural, Ánxeles Vázquez y la acusó de poner a los ganaderos como responsables. 

El PSOE señala a Feijóo

Por su parte, el socialista Pablo García señaló a Núñez Feijóo “coma o verdadeiro culpable desta situación” porque “sabían o que ía a pasar” ya que el Acuerdo de Madrid “non era máis ca unha maneira de disuadir as mobilizacions”.

García manifestó que “as declaracións da conselleira rozan a indecencia política” y apunto que el “catastrazo” y la “Lei do Solo” supondrían la puntilla al medio rural. Desde el grupo mixto, Carmen Iglesias criticó los “acordos de pacotilla” y alertó de la “situación terminal” del sector lácteo”

 

El PP pide no dañar la imagen de los ganaderos gallegos

La portavoz de medio rural del Partido Popular, Isabel García Pacín pidió prudencia a la oposición por sus afirmaciones inciertas cuando “están abertos casos xudiciais” y también “polo dano grave que poden facer ó traballo profesional das explotacions galegas”.

“Estamos poñendo tódalas ferramentas para acadar ente todos solucións, propostas e concrecions”declaró García Pacín que insistió en que el acuerdo de Madrid fue “histórico” y recogía “compromisos voluntarios”.

Desde el PP lamentaron la estrategia de la oposición de “atrancar” y lamentan que or ejemplo en la iniciativa del BNG “non hai actuacións concretas”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Ordenanza sobre la mesa y mucho acaloramiento verbal en Santa Comba

Ordenanza sobre la mesa y mucho acaloramiento verbal en Santa Comba

La ordenanza sobre protección de caminos queda sobre la mesa. La alcaldesa da cuenta de una liquidación positiva del a…

Ler máis
Ángel Alvariño:“O meu desexo é que a escola se integre no Consorcio”

Ángel Alvariño:“O meu desexo é que a escola se integre no Consorcio”

El próximo lunes el gobierno de Neda pone a disposición de los vecinos una jornada de puertas abiertas para que conozc…

Ler máis
A Carballeira de Berdeogas acolle a XVII Festa da Familia

A Carballeira de Berdeogas acolle a XVII Festa da Familia

“É a nosa festa máis importante, a que máis cariño lle temos polo que representa para todos nós". Asegura el alca…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Fuco Pérez Sen Segundo,veciño de Gargamala

Xosé González Martínez

  Cúmprese este ano  o 55º aniversario da obra de Celso E.Ferreiro “Longa noite de pedra”, publicada en 1962. Un dos poemas que contén o l…

Xosé González Martínez
Ler máis

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información