3306 fans     1157 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

Investigan a dos altos cargos por los fármacos de la hepatitis C

Investigan a dos altos cargos por los fármacos de la hepatitis C

Actualidade | Publicada: 18/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
8
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 32 segundos.

La Consellería de Sanidade, objeto de la primera causa penal contra una administración pública. Declaran el próximo 28 de abril. El PSdeG pide la comparecencia de Feijóo y el cese de los dos investigados.O conselleiro de Sanidade asegura estar tranquilo.

Un juzgado de Santiago de Compostela cita a declarar como investigados a dos altos cargos de la consellería de Sanidade, en relación con los fármacos de la Hepatitis C.El titular del juzgado de instrucción número 3 de Santiago de Compostela, Andrés Lago Louro ha citado a declarar en la calidad de investigados(antes imputados) a dos altos cargos del Servizo Galego de Saúde(SERGAS) por un presunto delito de prevaricación administrativa relacionada con el retraso en el suministro de medicamentos a pacientes afectados por Hepatitis C.

La Fiscalía denunció un supuesto delito de homicidio por imprudencia

La información ha sido desvelada por Eldiario.es que cuenta que el próximo 28 de abril tendrán que declarar el actual gerente del área sanitaria de Santiago, Félix Rubial y la subdirectora de Farmacia, Carolina González Criado. Aunque el juez Lago Louro investiga de momento un presunto delito de prevaricación administrativa, según el periódico que dirige Ignacio Escolar las acusaciones de la Fiscalía compostelana van más allá y incluían un supuesto delito de “homicidio por imprudencia profesional grave”.

Las mismas fuentes informan que estamos ante la primera causa penal abierta en España contra una administración pública, en este caso la Consellería de Sanidade de la Xunta de Galicia.

Desde el Partido Socialista de Galicia piden explicaciones y la asunción de responsabilidades “de inmediato” ante lo que consideran una “gravísima acusación de homicidio da Fiscalía ao Goberno de Feijóo”. La responsable de la gestora del PSdeG y diputada, Pilar Cancela aseguró que se trataba de "un feito sen precedentes" y acusó al Partido Popular de ponerle "prezo á vida da xente". Los socialistas exigen la comparecencia urgente e inmediata del presidente Núñez Feijóo y el cese inmediato de las dos personas investigadas.

El conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña defendió la labora del departamento:"Dende a Consellería estamos tranquilos no senso que entendemos que se utilizaron sempre criterios clínicos de atención a todos estes pacientes e así o van defender as persoas da Consellería que tiveron -digamos- a responsabilidade directa pero qeu que para nós fixeron un gran labor durante todo este tempo".

Foto- La exconselleira Rocío Mosquera con Félix Rubial.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 Un xalleiro combativo en el Jura

Un xalleiro combativo en el Jura

Difundimos la entrevista realizada recientemente al sindicalista xalleiro Xosé Abelenda por María  Montaña Martín e…

Ler máis
Compromiso reparte críticas entre o PP e a oposición

Compromiso reparte críticas entre o PP e a oposición

Cen días de lexislatura. Críticas de Compromiso para o goberno Feijóo pero tamén para En Marea, PSOE e BNG.   …

Ler máis
O PSOE impugna o último pleno de Santa Comba

O PSOE impugna o último pleno de Santa Comba

Os socialistas impugnan tanto a convocatoria como os acordos adoptados no pleno do pasado 24 de febreiro.   O v…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Xantares by Nel
PELEmprende
OndaHit
PELPemes
Auto Xallas 2017
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Adiante Galicia Colaboradores
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

As novas promesas de Vimianzo

Natalia Lema Otero

Estaba  pensando eu no talento, ese ente subxectivo e subscrito case sempre ao esforzo e a musa caprichosa da inspiración. Á cabeza  veume Lúcido…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Os senhores da guerra

Daniel Lago

Desde os médios de comunicação marcam e definem muitos dos ideais que andam a navegar de jeito “subconsciente” nas nossas mentes. O jornal “F…

Daniel Lago
Ler máis

Dobre nacionalidade para os veciños do Couto Mixto

Xosé González Martínez

Os habitantes dos pobos de Santiago, Rubiás e Meaus tiñan o privilexio de escolleren a nacionalidade portuguesa ou española. No día do casamento…

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información