3120 fans     1117 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Diego Calvo mueve ficha y abre las reuniones comarcales

Diego Calvo mueve ficha y abre las reuniones comarcales

Actualidade | Publicada: 28/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 53 segundos.

El presidente del Partido Popular en A Coruña, Diego Calvo ha anunciado en Lousame, que a partir de ahora las tradicionales reuniones comarcales que se mantenían por zonas serán abiertas a la participación de los militantes del partido.

Diego Calvo Pouso lo anunció en un encuentro de trabajo que mantuvo con representantes populares de los ayuntamientos de Boiro, Lousame, Mazaricos, Muros, Noia, Outes, Pobra do Caramiñal, Porto do Son, Ribeira y Rianxo, en el que también estuvo presente el vicesecretario de organización territorial, Evaristo Ben Otero.Posteriormente mantuvo un encuentro con alcaldes y portavoces populares de los municipios de Arzúa, Boimorto, Frades, Melide, Mesía, Ordes, Oroso, O Pino, Santiso, Toques, Tordoia, Touro e Trazo.

La intención del nuevo presidente provincial es que “todos os afiliados escoiten o que queremos facer, nos digan que queren eles, se queixen cando haxa motivos e nos acheguen as súas propostas”. Además desde la nueva dirección provincial se pretende que los militantes tengan “unha opinión formada sobre calquera asunto de actualidade”.

“Queremos contar con todos e cada un dos 30.000 afiliados que o partido ten na provincia e, para iso, somos conscientes de que debemos escoitalos e comunicar mellor para que a xente entenda e participe de todas as nosas decisiósn” afirmó Diego Calvo, que se marca como claro objetivo convertir a los afiliados en “militantes activos” y recuperar la conexión con la calle.

En esta nueva etapa, el PP coruñés pondrá en marcha distintas áreas de trabajo para mejorar la formación de sus militantes, y promoverá la actividad de los comités locales como “mellor canle” para llegar a las bases del partido. El presidente provincial aseguró que el PP está “listo” para los próximos comicios electorales.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

Tres partidos se unen para pedir la dimisión de David Santomil. Los votos del partido que lidera la exBNG, Pilar Candoc…

Ler máis
El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

Jessica Antelo y Carlos Turnes sustituyen a Miguel Caamaño y Avelino Espasandín. El objetivo es la mayoría absoluta e…

Ler máis
Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Reportaje de Rafael Lema sobre los molinos ya recogidos en el Catastro de Ensenada de 1752, en el municipio de Vimianzo.…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información