3128 fans     1119 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Xosé Manuel Beiras se crece después de la trifulca

Xosé Manuel Beiras se crece después de la trifulca

Actualidade | Publicada: 17/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 5 segundos.

Beiras dice que está indignado.Del zapatazo al golpe de escaño. El veterano dirigente afronta “moi honrado” su expulsión del pleno del Parlamento de Galicia y no teme a un castigo electoral. Al contrario, asegura que los antecedentes históricos lo avalan.

A Beiras no le vienen mal las situaciones controvertidas

El portavoz parlamentario de AGE, Xosé Manuel Beiras no está preocupado por los “follones plenarios” y la imagen que se pueda transmitir a la ciudadanía. Al contrario, asegura sentirse “moi honrado” de que lo expulsen por mostrar su indignación porque entiende que en el PP se está “pitorreando” del pueblo.

Advierte que con antecedentes similares, en 1993 el BNG, bajo su liderazgo “pasou de 5 a 12 escanos” y piensa que a este ritmo “chegaremos os 700.000 votos”. En declaraciones a la TVG, Xosé Manuel Beiras aseguró que él siempre tiene “as antenas postas nos cidadáns e sei o que pensan” ya que en vez de estar sentado en un sillón “eu sempre estou en campaña electoral pero polo país aínda que non haxa eleccións”.

Dice que van a barrer al Partido Popular de Galicia

Dio por hecho que en las próximas elecciones autonómicas gallegas “vai haber unha marea galega” y lanzó una advertencia al Partido Popular: “Que se prepare o PP porque os imos varrer do Parlamento”.

Beiras Torrado protagonizaba un incidente en el pleno de este miércoles al increpar y golpear el escaño del portavoz del PPdeG, Miguel Tellado, lo que le valió la expulsión del hemiciclo y la pérdida de sus derechos como diputado durante al menos quince días.

El PPdeG critica la actitud de Beiras Torrado

A través de las redes sociales, el Partido Popular de Galicia ha reaccionado para censurar el comportamiento de Beiras. Diputados como Javier Dorado, Gonzalo Trenor o Jesús Goldar han dejado sus opiniones en twitter.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

“Se ninguén quere mollarse de verdade, presentarei a miña dimisión"

“Se ninguén quere mollarse de verdade, presentarei a miña dimisión"

O presidente de Neria, Javier González, comprométese a dimitir se en quince días non se encontra unha solución no co…

Ler máis
Mazaricos contacta con turoperadores en FITUR

Mazaricos contacta con turoperadores en FITUR

El ayuntamiento de Mazaricos quiere aprovechar esa ventana promocional abierta el mundo que es la Feria Internacional de…

Ler máis
O PP de Mazaricos acusa ao alcalde de “saltarse a lei"

O PP de Mazaricos acusa ao alcalde de “saltarse a lei"

Nico Martínez queixase dos contratos menores do goberno local e lamenta que o goberno “se poña nervioso cada vez que…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Un novo modelo de empresa?

Natalia Lema Otero

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso po…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Poca sabiduría

Nacho Louro

Hay un refrán que solemos mentar y utilizar a menudo para expresar que cuando cometemos un  error, siempre existe una oportunidad para enmendarlo; …

Nacho Louro
Ler máis

A COVA DE ALÍ-BABA

Daniel Lago

Pois está a coisa a ser bem curiosa. O frio siberiano, por uma deslocação do vórtice polar, mais ao sul do que vem sendo normal, tem a Europa toda…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información