3120 fans     1117 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Presentan en Ferrol un proyecto de lucha contra la pobreza

Presentan en Ferrol un proyecto de lucha contra la pobreza

Actualidade | Publicada: 14/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 18 segundos.

El programa “CaixaProinfancia” supondrá una inversión de 225.000 euros en tres años con especial incidencia en barrios como Recimil o San Pablo. Participan la Consellería de Política Social, el ayuntamiento de Ferrol y Caixabank.

José Manuel Rey Varela volvió a la casa consistorial del ayuntamiento de Ferrol, para participar en la presentación del proyecto “CaixaProinfancia”, un programa de lucha contra la pobreza infantil dirigido a familias con hijos menores de edad en situación de vulnerabilidad, y que impulsa la Obra Social La Caixa.

Acompañaron a Rey Varela, el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, la primera teniente de alcalde, Beatriz Sestayo, el director corporativo del área social de la fundación La Caixa, Marc Simón,  la directora del Área de negocio de Caixabank en Ferrol, María Jesús González, el secretario xeral técnico de Política Social, Javier Abad y el director xeral de inclusión, Arturo Parrado.Para José Manuel Rey es muy importante que “as políticas sociais cheguen ás persoas e familias con menos recursos e máis vulnerables”. En este sentido destacó el trabajo que la Xunta está desarrollando con entidades sociales, ayuntamientos y las cuatro diputaciones para “poñer en común unha nova axenda social”.

A través del programa presentado Xunta, Caixabank y ayuntamiento de Ferrol identificarán y analizarán la distribución territorial de las situaciones de vulnerabilidad social y de riesgo de exclusión, dando una respuesta global. El proyecto se desarrolla en cinco ejes: Refuerzo educativo, educación no formal y tiempo libre, apoyo educativo familiar, atención y terapia psicosocial y promoción de la salud.El programa supondrá una inversión de 225.000 euros en el período del trienio 2016-2019 y tendrá especial incidencia en barrios como Recimil o San Pablo.“Traballamos pola igualdade de oportunidades para todos independentemente da orixe con solucións integrais que eviten que a pobreza sexa unha herdanza que pase de pais a fillos” indicó el alcalde Jorge Suárez

@AdianteGalicia 

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

La oposición de Ames pide carbón para Santomil

Tres partidos se unen para pedir la dimisión de David Santomil. Los votos del partido que lidera la exBNG, Pilar Candoc…

Ler máis
El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

El PSOE de Santa Comba renueva su ejecutiva

Jessica Antelo y Carlos Turnes sustituyen a Miguel Caamaño y Avelino Espasandín. El objetivo es la mayoría absoluta e…

Ler máis
Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Vimianzo cuenta con 15 molinos centenarios

Reportaje de Rafael Lema sobre los molinos ya recogidos en el Catastro de Ensenada de 1752, en el municipio de Vimianzo.…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información