3135 fans     1121 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Vázquez agradece que las propuestas lácteas lleguen a la UE

Vázquez agradece que las propuestas lácteas lleguen a la UE

Actualidade | Publicada: 08/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 28 segundos.

Ánxeles Vázquez agradece la receptividad del Ministerio de Agricultura para trasladar al consejo de ministros europeo las demandas del sector lácteo de Galicia.

La conselleira do Medio Rural, Ánxeles Vázquez agradece la voluntad del Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente de trasladar ante la Unión Europea una batería de propuestas en defensa del sector lácteo, en consonancia por las defendidas por la Xunta de Galicia y apoyadas por el “Plan de Fortalecemento do Sector Lácteo”, que se reunió la semana pasada.

La ministra Isabel García Tejerina planteará esas cuestiones en el consejo de ministros europeo de este mes de marzo. Ánxelez Vázquez agradece su recepctividad y disposición.Tal y como recordó la conselleira do Medio Rural las propuestas planteadas tratan de equilibrar la oferta y la demanda. En este sentido desde el gobierno españo se reclamará un incremento de los precios y del volumen de intervención y se defenderá la necesidad de campañas de promoción del consumo y por la búsqueda de nuevos mercados.

“Este problema precisa de solución comunitarias”

La conselleira entiende que “Bruxelas debe dar un paso adiante e tomar decisión de cara á resolver un problema que precisa de solucións comunitarias”.

Vázquez espera que las medidas acordadas en la Unión Europea tengan su efecto en esta primavera.También desde la Xunta de Galicia recalcan que el Ministerio de Agricultura “está tamén a traballar nun instrumento financeiro para garantir as inversións nas explotacións agrarias e que así, sigan a ser competitivas”.

Vespa Velutina

Sin salir del mismo departamento, en la Comisión 7ª de Agricultura, Alimentación, Gandaría e Montes, la directora xeral Belén do Campo hizo balance sobre la problemática de la avispa asiática durante 2015.

En ese año la Xunta retiró o desactivó unos 5.640 nidos de Vespa Velutina en 170 ayuntamientos gallegos. En este sentido do Campo participó recientemente en una reunión con distintos departamentos de la Xunta y representantes de la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp) para coordinar estrategias en común.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El senador Ángel Mato presentó la iniciativa en una reunión con ganaderos en Mazaricos.   Ángel Mato ex…

Ler máis
Interesante exposición sobre los naufragios de la Costa da Morte

Interesante exposición sobre los naufragios de la Costa da Morte

La pintora Rosa Pereda expone en Camelle una selección de cuadros relacionados con la historia naval de la Costa da Mor…

Ler máis
El PP prepara su alternativa en las ciudades gallegas

El PP prepara su alternativa en las ciudades gallegas

Los populares se erigen en alternativa al populismo y citan a Ourense como “unha honrosa excepción”. Quieren presen…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O estigma das mulleres

Natalia Lema Otero

Multitudinarias manifestacións a prol dos dereitos irrefutables das mulleres sacoden as rúas dos Estados Unidos e das principais cidades do mundo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Poñamos que falo de Xoán Bascuas

Xosé Manuel Lema Mouzo

Xoán Bascuas deixou a secretaría xeral de Compromiso por Galicia esta fin de semana, cedendo a testemuña a Juan Carlos Piñeiro Docampo, que ten o …

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

Un novo modelo de empresa?

Natalia Lema Otero

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso po…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información