4175 fans     1339 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Elena Candia gana el congreso lucense por amplia mayoría

Elena Candia gana el congreso lucense por amplia mayoría

Actualidade | Publicada: 06/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
14
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 5 segundos.

Elena Candia inicia un nuevo ciclo en el Partido Popular de Luego después de catorce años de liderazgo del actual portavoz popular en el Senado, Xosé Manuel Barreiro. Estuvo arropada en el congreso por Andrea Levy y Alberto Núñez Feijóo.

Elena Candia promete dar el protagonismo a los militantes del PP

La alcaldesa de Mondoñedo y portavoz del PP en la Diputación provincial es la nueva presidenta del Partido Popular de Lugo. Llegaba con ventaja a la cita, con un mayor número de compromisarios pero había que pasar por las urnas habilitadas en el auditorio de la Facultad de Veterinaria de Lugo. Y Candia pasó  la prueba y ganó a su rival, Raquel Arias por 512 a 215 votos, sumando un 69,65% de los votos frente al 29,27% de la delegada territorial de la Xunta.

La nueva presidenta promete un partido con “máis participación, máis voz e máis transparencia. É o noso compromiso” y auguró que “quen máis peso vai gañar no partido son todos os militantes. Somos a súa candidatura”.

Feijóo invita a los populares a exigirse más

El Presidente del Partido Popular de Galicia animó a sus dirigentes y militantes a “esixirse máis” porque son el primer partido de la provincia, de Galicia y de España y no pueden permitirse “o nivel de irresponsabilidade do PSOE, nin o nivel de incoherencia de Ciudadanos ou a demagoxia de Podemos”.

Alberto Núñez Feijóo destacó la capacidad de reacción del PP “para renovar as súas ideas, actitudes e equipos” y también para dar alternativas a la sociedad: “onde antes había gradas baleiras, agora fanse barcos; onde antes estaban paradas as máquinas, agora faranse novos vehículos; e onde durante anos houbo un solar en Lugo, en Rozas, agora haberá investimento, emprego e seremos unha referencia de innovación en España e internacionalmente” señaló.

A lo largo de la jornada, y aparte de la intervención de las dos candidatas y de la votación se la concejala lucense, Mari Teijeiro leyó un informe sobre política social y la diputada autonómica, Isabel García Pacín, otro sobre el sector primario. El secretario provincial José Manuel Balseiro presentó el balance de gestión de la directiva saliente presidida por José Manuel Barreiro, que deja el cargo después de catorce años. Se contó con la presencia de la vicesecretaria de estudios y programas del PP nacional, Andrea Levy.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Balseiros:”Estaban preparando as manifestacións mentres nós estabamos ao lado dos afectados”

Balseiros:”Estaban preparando as manifestacións mentres nós estabamos ao lado dos afectados”

Comparecencia Incendios// A Ana Pontón:”Vostede non sabe se hai terroristas incendiarios, o señor Quintana sabíao…

Ler máis
 Localizan un artefacto pirotécnico en Salceda de Caselas

Localizan un artefacto pirotécnico en Salceda de Caselas

La Guardia Civil analiza un potencial artefacto incendiario encontrado por un vecino del municipio de Salceda de Caselas…

Ler máis
Pedro Sánchez propone reconstruir leyes y activar fondos europeos

Pedro Sánchez propone reconstruir leyes y activar fondos europeos

El secretario del PSOE dice que serán leales y no harán lo mismo que hizo Núñez Feijóo con Emilio Pérez Touriño. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
RiXallas 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Mulleres e rural

Natalia Lema Otero

Capital, terra e traballo. Eses son os tres piares fundamentais para levar a cabo calquera actividade económica. Sen embargo no factor do traballo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

A memoria da lingua na paisaxe

Xosé González Martínez

A paisaxe galega atesoura unha rica memoria cultural e lingüística que definíu ao pobo que a habita. Cada anaco da súa terra: montañas e serras, …

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información