3839 fans     1284 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

Elena Candia gana el congreso lucense por amplia mayoría

Elena Candia gana el congreso lucense por amplia mayoría

Actualidade | Publicada: 06/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
14
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 5 segundos.

Elena Candia inicia un nuevo ciclo en el Partido Popular de Luego después de catorce años de liderazgo del actual portavoz popular en el Senado, Xosé Manuel Barreiro. Estuvo arropada en el congreso por Andrea Levy y Alberto Núñez Feijóo.

Elena Candia promete dar el protagonismo a los militantes del PP

La alcaldesa de Mondoñedo y portavoz del PP en la Diputación provincial es la nueva presidenta del Partido Popular de Lugo. Llegaba con ventaja a la cita, con un mayor número de compromisarios pero había que pasar por las urnas habilitadas en el auditorio de la Facultad de Veterinaria de Lugo. Y Candia pasó  la prueba y ganó a su rival, Raquel Arias por 512 a 215 votos, sumando un 69,65% de los votos frente al 29,27% de la delegada territorial de la Xunta.

La nueva presidenta promete un partido con “máis participación, máis voz e máis transparencia. É o noso compromiso” y auguró que “quen máis peso vai gañar no partido son todos os militantes. Somos a súa candidatura”.

Feijóo invita a los populares a exigirse más

El Presidente del Partido Popular de Galicia animó a sus dirigentes y militantes a “esixirse máis” porque son el primer partido de la provincia, de Galicia y de España y no pueden permitirse “o nivel de irresponsabilidade do PSOE, nin o nivel de incoherencia de Ciudadanos ou a demagoxia de Podemos”.

Alberto Núñez Feijóo destacó la capacidad de reacción del PP “para renovar as súas ideas, actitudes e equipos” y también para dar alternativas a la sociedad: “onde antes había gradas baleiras, agora fanse barcos; onde antes estaban paradas as máquinas, agora faranse novos vehículos; e onde durante anos houbo un solar en Lugo, en Rozas, agora haberá investimento, emprego e seremos unha referencia de innovación en España e internacionalmente” señaló.

A lo largo de la jornada, y aparte de la intervención de las dos candidatas y de la votación se la concejala lucense, Mari Teijeiro leyó un informe sobre política social y la diputada autonómica, Isabel García Pacín, otro sobre el sector primario. El secretario provincial José Manuel Balseiro presentó el balance de gestión de la directiva saliente presidida por José Manuel Barreiro, que deja el cargo después de catorce años. Se contó con la presencia de la vicesecretaria de estudios y programas del PP nacional, Andrea Levy.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El presidente de la comisión de A Xunqueira reconoce la deuda y defiende su honorabilidad

El presidente de la comisión de A Xunqueira reconoce la deuda y defiende su honorabilidad

Francisco Brea percibe un “interés político” detrás de la polémica surgida y está dispuesto a tomar las medidas…

Ler máis
 Culebras y víboras de Galicia

Culebras y víboras de Galicia

En Galicia habitan ocho interesantes especies de ofidios. Solo dos de ellas son víboras, y una de estas está localizad…

Ler máis
Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

Ponte do Porto recupera el Caldo de Riola

El próximo sábado 29 de julio en el barrio do Outeiro, de Ponte do Porto.   El caldo de riola es una variente…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Día de Galicia - 25 Julio 2017
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

I +D + I + G

Xosé González Martínez

En certa ocasión fun levado a coñecer unha Escola de Negocios dunha entidade financieira. O seu director foime amosando as modernas instalación dot…

Xosé González Martínez
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información