3502 fans     1207 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Anunciate aquí - Adiante Galicia

Laconada y pacto con los gallegos

Laconada y pacto con los gallegos

Actualidade | Publicada: 28/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
16
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 0 segundos.

Alberto Núñez Feijóo presidió la laconada del PP de Arteixo y ante 600 comensales apeló a la autoestima para reafirmar los principios del Partido Popular.

“Galicia avanza porque escollemos o pacto adecuado”

El presidente del Partido Popular de Galicia participó en la tradicional laconada que organiza el comité local de Arteixo y que se celebró en un resturante de Pastoriza, con la asistencia de 600 personas.

Alberto Núñez Feijóo vendió la estabilidad de Galicia ante la incertidumbre existente en el estado español: “Galicia avanza porque escollemos o pacto adecuado: o pacto cos galegos e as galegas. Así seguirá e así seguiremos”.Feijóo aseguró que mientras el PP reivindicaba a Galicia, los nacionalistas miraban con envidia a Cataluña, los de Podemos a su ombligo, y el PSOE quería importar la parálisis a la comunidad. Animó a los dirigentes y militantes del Partido Popular a recuperar la autoestima y reafirmar los valores y principios que representa el Partido Popular.

“Cada militante desilusionado é un erro que non podemos permitirnos”

“Cada militante desilusionado é un erro que non podemos permitirnos, cada simpatizante desencantado é unha escusa para que Pedro Sánchez siga tomándose en serio chegar á Moncloa e que cada votante perdido é unha escusa para que os partidos minoritarios sigan pensando que teñen patente de corso” señaló Alberto Núñez Feijóo.

A la cita acudieron destacados dirigentes del Partido Popular gallego como la conselleira de Medio Ambiente, Beatriz Mato, la Directora Xeral de Ganadería, Belén do Campo, el delegado territorial de la Xunta, Diego Calvo, el diputado estatal, Miguel Lorenzo, los autonómicos, Gonzalo Trenor y Aurelio Núñez Centeno y la senadora, María Aparicio, entre otros. Evidentemente, no faltó el anfitrión y alcalde de Arteixo, Carlos Calvelo, que también se dirigió a los presentes.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 El conselleiro mantiene la incógnita sobre supuestas reuniones con Ferroglobe

El conselleiro mantiene la incógnita sobre supuestas reuniones con Ferroglobe

El conselleiro dice que aún no hay una solicitud formal y En Marea y el Comité de empresa lamentan que no se responda …

Ler máis
Alfonso Rueda defende o traslado do 112 e o funcionamento da plataforma

Alfonso Rueda defende o traslado do 112 e o funcionamento da plataforma

En Marea e PSOE  pensan que o traslado foi “irresponsable” e o Comité de empresa confirma erros na plataforma tecn…

Ler máis
Localizan lampreas en el coto de Ponte do Porto

Localizan lampreas en el coto de Ponte do Porto

Pescadores que frecuentan el coto del río Grande do Porto en Ponte do Porto han confirmado que en semana santa fue avis…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Primavera Cultural Santa Comba 2017
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Homenaxe ao Doutor Carlos Guitián

Xosé González Martínez

Manuel Herminio e Xosé Carballido , xunto con outros amigos de Amoeiro, son os encargados de organizaren a homenaxe  ao doutor  Carlos Guitián Rod…

Xosé González Martínez
Ler máis

Ahora Lezo

Nacho Louro

Con la actualidad política me viene a la memoria una intervención en la Comisión de Defensa del Congreso de los Diputados del que fuera Portavoz de…

Nacho Louro
Ler máis

A mentirocracia, a próxima paragem de autocarro

Daniel Lago

Alguém, no seu sano juízo, falava em que a democracia unicamente poderia sobreviver com certo grau de verdade. Porém, hoje vivemos, segundo falam o…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información