3120 fans     1116 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Miles de personas piden diálogo y la dimisión de Rosa Quintana

Miles de personas piden diálogo y la dimisión de Rosa Quintana

Actualidade | Publicada: 27/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 18 segundos.

El sector del mar pide un cambio de rumbo en las políticas pesqueras de la Xunta de Galicia. Contaron con el respaldo de los grupos de la oposición.

Las calles de Compostela escucharon las demandas sel sector

Una amplia representación del sector marinero gallego alzó la voz en la capital de Galicia contra la gestión de la conselleira Rosa Quintana y las políticas pesqueras de la Xunta de Galicia.

Miles de personas recorrieron las calles de Santiago de Compostela desde la alameda hasta la plaza del Obradoiro en donde el actor Carlos Blanco leyó un manifiesto. Protestaron por la situación del sector pesquero. En un principio era una manifestación contra la ley de acuicultura, pero a pesar de que la Xunta la retiró, mantuvieron la protesta, porque entienden que son distintos los problemas que les afectan.

Demandan un cambio de rumbo en las políticas pesqueras, un cambio en el sistema de cuotas, la defensa del sector artesanal o lucha contra la contaminación. En reiteradas ocasiones a lo largo de la manifestación pidieron la dimisión de Rosa Quintana. También hubo mensajes alusivos para e director xeral de pesca, Juan Maneiro al que tildaron de “trapalleiro”.

La manifestación consolida la unidad del sector

“Esta manifestación significa a consolidación da unidade do sector do mar, de agora en adiante pretendemos que a administración se sente a falar e a negociar previamente a calquera norma que queira poñer” manifesto Xaquín Rubido de la plataforma en Defensa de la ría de Arousa. El presidente de la Federació Galega de Confrarías, Tomás Fajardo señaló que el sector do mar quería expresar su descontento con esta movilización.

Contaron con el apoyo de muchas personas, 30.000 según ellos mismos, y de alcaldes y dirigentes políticos como Xosé Ramón Gómez Besteiro(PSdeG), Xavier Vence(BNG)Xosé Manuel Beiras(AGE), el grupo parlamentario en pleno de En Marea, y los dirigentes de Ciudadanos o Compromiso por Galicia. También estuvieron apoyados por sindicatos y otras organizaciones.

FOTOS-- CIG Galiza-Twitter

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

A Laracha renovou as tres web municipais

A Laracha renovou as tres web municipais

O concello presentou o novo deseño das tres webs municipais que cambian de aspecto e tamén de dominio principal que é…

Ler máis
Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

Denuncian el saqueo sistemático del municipio de Ponteceso

El tripartito de Ponteceso decide enviar a la Fiscalía y al Tribunal de Cuentas 38 facturas por importe de 449.000 cont…

Ler máis
Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Piñeiro liderará o reinicio de Compromiso por Galicia

Juan Carlos Piñeiro é o único candidato á secretaria xeral de Compromiso. Para o Consello Político hai 43 candidato…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

GOODBYE MR. PRESIDENT

Daniel Lago

Neste novo mundo, onde há muitas coisas a mudar, e a mudar rapidamente, temos que podemos defrontar-nos a um novo marco definitório do que é que a …

Daniel Lago
Ler máis

Os escritores que triunfan e os críticos que fracasan

Óscar de Souto

Para o común dos mortais hai dúas clases de escritores: os que publican en papel e son recoñecidos e os escritores fracasados, asi de sinxelo, triu…

Óscar de Souto
Ler máis

“Façamos de 2017 um ano de Paz"

Daniel Lago

Assim é que começou o primeiro dia de ano o António Guterres. Um secretário geral das Nações Unidas sabedor do mundo em conflito que está por v…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información