13.5 C
Santa Comba
miércoles, abril 3, 2024

Feijóo y Jorquera discuten por Ence

ENCE en el Parlamento de Galicia.La prórroga a la factoría pastera enfrenta al líder del PpdeG y al portavoz del BNG en el Parlamento de Galicia.

 

Feijóo quiere que Ence haga más inversiones

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo aseguró que velará porque “Ence cumpra a normativa medio ambiental española e europea” y “siga facendo máis investimentos en Galicia dos que fai” desarrollando proyectos forestales e industriales.

“En Ence hai dúas opcións. Pechala e mandar centos de familias ó paro ou ben facilitar que siga aberta cumprindo esas dúas condicións. Non hai outra alternativa” dijo Feijóo en respuesta a la interpelación parlamentaria del nacionalista Francisco Jorquera.

“Levan 17 anos gobernando en Pontevedra, pero nunca propuxeron unha ubicación alternativa” recriminó el líder del PPdeG al Bloque, señalando que “O comité de empresa de ENCE está en contra dasa propostas de paro do BNG”. Núñez Feijóo reconoció que “a ubicación da papeleira Ence non nós gusta” y que el PP propuso valorar un traslado pero optaron por hacer “o mesmo que fixo a Xunta do bipartito”.

 

El BNG denuncia las “portas xiratorias” de Ence

El portavoz parlamentario del BNG, Francisco Jorquera aconsejó un eslogan para el PP: “Todo pola pasta, a de papel e da outra tamén” y censuró que un “un goberno en funcións entrega raa ría de Pontevedra a Ence durante 60 anos” y que en cambio dijera ni tener competencias para dar soluciones a los problemas pesqueros:“Os mariñeiros do cerco coas portas no nariz e a Ence portas xiratorias”.

Jorquera Caselas tildó de “cobarde” la gestión de los populares y criticó el “modelo depredador” de la papelera instalada en Lourizán que “destrúe máis emprego do que crea”.

 

@AdianteGalicia   CONTACTO WHATSAPP 618417894

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos