3846 fans     1288 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]

Podemos disuelve la dirección gallega para frenar la crisis

Podemos disuelve la dirección gallega para frenar la crisis

Actualidade | Publicada: 09/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
12
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 57 segundos.

La dirección nacional coge el timón en Galicia para cerrar la crisis mientras Bases Podemos propone  replantear el “pacto de En Marea” para buscar una confluencia más amplia en Galicia. Dirigentes como Ángela Rodríguez o Antón Gómez piensan que se abre un tiempo propicio para fortalecer el partido.

Un equipo técnico supervisará el proceso electoral en Galicia

El secretario de organización de Podemos, Sergio Pascual ha anunciado que la dirección autonómica de Galicia queda disuelta, y estará dirigida temporalmente desde Madrid, después de la cascada de dimisiones que hicieron que tanto el Consejo Ciudadano como en otros órganos se quedaran su quórum. 

Pascual defendió la reacción “rápida y contundente” en este caso y aseguró que en Galicia “la situación requiere la convocatoria los antes posible de un proceso electoral para la renovación de todos los órganos”, misión de la que se encargará un equipo técnico designado desde Madrid.

La oportunidad de construir un partido fuerte en Galicia

Entre los dimisionarios y opuestos a la línea de Breogán Riobóo están los diputados Antón Gómez Reino y Ángela Rodríguez y el senador José García Buitrón. El propio Pascual reconoció que existen heridas abiertas en la formación.

Estos tres políticos junto con Francisco Javier Sánchez Lombardero, Marcos Fontán Cortizo, María Lourdes Sylla García, Borja San Ramón Tizón, Adrián Fuenteseca Fernández, Sigrid Campo y Matilde López Álvarez difundieron un comunicado explicaron su decisión: “Pensamos que tanto a inactividade na que se atopaba a organización como a negativa da secretaría xeral a escoitar as propostas orientadas a acadar un consenso, situaban a Podemos Galicia nunha posición de debilidade clara para afrontar o próximo envite electoral. Por iso, entendemos que o novo tempo que se abre en Podemos Galicia debe considerarse unha verdadeira oportunidade para constituír unha organización forte, eficaz e unida que traballe por unha alternativa de cambio para Galiza que termine coas políticas do Partido Popular”.

Afirman sentirse orgullosos de los resultados conseguidos por En Marea y aunque creen necesario “reflexionar colectivamente sobre as alianzas cidadás” dicen que el hasta ahora secretario general desperdició “un tempo valiosísimo”.

Asimismo destacan que ahora se “abre un novo tempo onde as bases de Podemos Galicia poderán expresar a súa opinión e terán ocasión de decidir que persoas deben liderar o proxecto que eles mesmos desexen para Galiza”.

Bases Podemos pide una confluencia más amplia

Por otra parte y después del encuentro estatal celebrado el fin de semana pasado en Cataluña, los dirigentes de Bases Podemos Galicia han rechazado abandonar por el momento la organización y anuncian que ante la delicada situación del partido en Galicia “intentaremos reconducir la situación si nos lo permiten, dado que ahora mismo somos el único grupo existente dentro de Podemos en Galicia”.

El colectivo encabezado por Carlos del Río y Carlos González Armada reclama que se respeten los principios fundacionales del partido “el asamblearismo, la democracia interna y la transparencia”. Exigen que se celebre una asamblea general con carácter inminente y que “se revoquen los puestos de trabajo que fueron nombrados a dedo a familiares y amigos, y que se abra una bolsa de trabajo abierta y transparente donde prime la meritocracia”.

Bases Podemos Galicia pide que “ese pacto de En Marea se disuelva y se forme un equipo de gente que trabaje por ideas” apostando por una confluencia mucho más amplia.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

A esquerda rupturista defende os distintos actos como mostra de pluralidade

A esquerda rupturista defende os distintos actos como mostra de pluralidade

O voceiro de Anova Antón Sánchez afirma:”Hoxe comeza un novo ciclo de rebeldía”.   Villares defende …

Ler máis
Ana Pontón:”Galiza ten que emerxer como nación”

Ana Pontón:”Galiza ten que emerxer como nación”

Un dos actos máis multitudinarios do BNG nos últimos anos. Pontón pide un novo estatus para Galicia “que nos permit…

Ler máis
Touros no Obradoiro en honor de Santiago Apóstolo

Touros no Obradoiro en honor de Santiago Apóstolo

A tradición taurina en Santiago de Compostela está documentada dende 1506 data na que se celebrou unha corrida na praz…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Día de Galicia - 25 Julio 2017
Enova Energia
Festival da Luz Gadis 2017
KNM Abogados
Verán Xalleiro 2017
Costa Artabra
OndaHit
Auto Xallas 2017
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Fuco Pérez Sen Segundo,veciño de Gargamala

Xosé González Martínez

  Cúmprese este ano  o 55º aniversario da obra de Celso E.Ferreiro “Longa noite de pedra”, publicada en 1962. Un dos poemas que contén o l…

Xosé González Martínez
Ler máis

Día da patria galega/Día de Galicia, xornada de pedagoxía galeguizadora

Xosé González Martínez

Presenciei moitas veces a mesma escena, aínda que con distintos protagonistas. Rematada a manifestación para reclarmar  protección gobernamental p…

Xosé González Martínez
Ler máis

Saiamos a rua a festejar !! Um novo tratado de livre comércio foi un feito!!!

Daniel Lago

Isso seria a lógica mesma, que deveria de funcionar logo da posta em marcha do JEEPA, o acordo de livre comercio entre a UE e o Japão.   Na c…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información