3135 fans     1121 seguidores     38 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Discusión sobre las ayudas por los ataques del lobo

Discusión sobre las ayudas por los ataques del lobo

Actualidade | Publicada: 15/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
0
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 58 segundos.

El PP dice que se triplicaron las ayudas por los daños del lobo, y el PSdeG destaca la importante reducción en comparación con el 2007.

El PSdeG dice que las ayudas son insuficientes

El Partido Socialista presentó una proposición no de ley en la comisión parlamentaria de agricultura para que se aprobaran ayudas para paliar los daños ocasionados por la fauna salvaje y se elaborase un plan de gestión de especies como el lobo o el jabalí.

Para el diputado Pablo García, los 360.000 euros destinados para resarcir a los ganaderos de los ataques del lobo “non chegarán para cubrir as débedas reclamadas de anos anteriores” y recordó que cuando empezó su mandato Feijóo, había “900.000 euros para estes danos” que se redujeron hasta 100.000 euros y ahora se han vuelto a subir insuficientemente.

“Temos que conservar os lobos e os xabaríns pero quen paga as consecuencias son os gandeiros e agricultores” señaló el parlamentario del PSdeG que reprochó al PP el “non facer absolutamente nada nestes sete anos”.

El PP incide en que se triplicaron las ayudas

Desde el Partido Popular, Santiago Freire Abeijón aseguró que el Partido Socialista “estáse enmendando a si mesmo” ya que existe un plan de gestión del lobo en vigor aprobado por el bipartito PSdeG-BNG.”Ou non saben que existe o mesmo ou consideran que o seu plan está mal feito” manifestó.

Aseguró que los populares “somos sensibles con esta problemática” y anunció que se está elaborando un documento técnico para la gestión y un mayor control de esta especie. Explicó además que en el caso del jabalí, la solución “non pasa por axudas” y de hecho las cantidades aportadas entre 2004 e 2010 no “conseguirón reducir o problema”.

Santiago Freire insistió que este año “triplicouse o orzamento, cun importante esforzó porque somos conscientes dos anos que pode ocasionar”.

BNG y AGE apoyan la propuesta del PSdeG

Tereixa Paz(BNG) solicitó a la Xunta que se “tome o asunto en serio porque é un problema bastante grave” con medidas para favorecer la convivencia de la fauna salvaje y las personas y “resarcir os propietarios polos ataques”.

Juan Fajardo (AGE) demandó un estudio serio para poder analizar las claves del problema.La proposición del PSdeG, fue apoyada por BNG y AGE y rechazada por la mayoría absoluta del PP.

FOTO PORTADA-PACMA

 

@AdianteGalicia 

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El PSOE lleva la problemática láctea al Senado

El senador Ángel Mato presentó la iniciativa en una reunión con ganaderos en Mazaricos.   Ángel Mato ex…

Ler máis
Interesante exposición sobre los naufragios de la Costa da Morte

Interesante exposición sobre los naufragios de la Costa da Morte

La pintora Rosa Pereda expone en Camelle una selección de cuadros relacionados con la historia naval de la Costa da Mor…

Ler máis
El PP prepara su alternativa en las ciudades gallegas

El PP prepara su alternativa en las ciudades gallegas

Los populares se erigen en alternativa al populismo y citan a Ourense como “unha honrosa excepción”. Quieren presen…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
OndaHit
Liga Fútbol Sala Santa Comba
Auto Xallas 2017
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

O estigma das mulleres

Natalia Lema Otero

Multitudinarias manifestacións a prol dos dereitos irrefutables das mulleres sacoden as rúas dos Estados Unidos e das principais cidades do mundo no…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Poñamos que falo de Xoán Bascuas

Xosé Manuel Lema Mouzo

Xoán Bascuas deixou a secretaría xeral de Compromiso por Galicia esta fin de semana, cedendo a testemuña a Juan Carlos Piñeiro Docampo, que ten o …

Xosé Manuel Lema Mouzo
Ler máis

Un novo modelo de empresa?

Natalia Lema Otero

Din os expertos ou mesmo os tecnócratas máis asentados neste eido que nos encontramos ante unha revolución tecnolóxica. Quizais ese sexa o noso po…

Natalia Lema Otero
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información