4206 fans     1344 seguidores     39 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Ingenieria Rodríguez

Los alcaldes piden a Feijóo una solución para el cerco

Los alcaldes piden a Feijóo una solución para el cerco

Actualidade | Publicada: 14/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
0
11
0

Email Google+ Pinterest WhatsApp Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 42 segundos.

Treinta y cinco alcaldes de distinto signo pide una reunión con Feijóo para “acadar un acordo que beneficie a maioría da flota galega”. Llueven las críticas contra la conselleira Rosa Quintana.

35 alcaldes piden la mediación de Núñez Feijóo

A punto de cumplir tres meses de acampada reivindicativa en las inmediaciones de San Caetano y después de distintos actos de protesta y de encierros en tres consistorios, los marineros agrupados en torno a la asociación ACERGA, que representa el 75% de la flota de Galicia han recibido un importante espaldarazo, el de treinta y cinco alcaldes que apoyan sus reivindicaciones y piden al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo que les ayude a encontrar una salida al conflicto que se vive con el reparto de la cuota pesquera.

El escrito ha sido presentado por el alcalde de Camariñas, Manuel Valeriano Alonso de León y por representantes de Acerga. La petición ha sido firmada por los regidores de Camariñas, Ponteceso, Oia, Rianxo, Nigrán, Ortigueira, Bergondo, O Rosal, Narón, Cariño, Porto do Son, Viveiro, Burela, Sada, Muros, Carballo, Malpica, Vilagarcía, Catoira, Vilaboa, Pontevedra, Sobrado, Becerreá, Betanzos, Corcubión, Ares, Cambados, Noia, Fisterra, Pontedeume, Muxía, Santiago, Cariño, Redondela, Oleiros.

ACERGA arremete contra Rosa Quintana

En declaraciones a los medios de comunicación, el alcalde de Camariñas, Manuel Alonso ha manifestado que “o Presidente da Xunta ten que estar para resolver os problemas de Galicia” y le recuerda que “representamos a un sector empresarial fundamental en 35 concellos”. Anunció su disposición a encerrarse como señal de protesta sino hay un acuerdo.

En la localidad de Porto do Son, miembros de Acerga dieron lectura a un comunicado en el que hicieron referencia a los 85 días “que levamos inmersos nunha longa noite escura” y denunciaron que os que se adicaron a a esquilmar o mar os o máximos beneficiaros”.También hubo duras críticas contra la conselleira do Mar, Rosa Quintana a la que acusan de “calumniar” a ACERGA desde los medios de comunicación que “controlan con subvencións”.

“Vostede cada día que pase estará máis lonxe do seu despacho de San Caetano porque esta guerra xa hai tempo que a ten perdida” aseguraron.

FOTOs   @pilaraymara  

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

José Antonio Mata, un xalleiro hecho a sí mismo

José Antonio Mata, un xalleiro hecho a sí mismo

De los campos de San Salvador al Jockey Club de Buenos Aires. Xosé Manuel Lema.   De la aldea de San Salvado…

Ler máis
Para o BNG os orzamentos da Xunta son discrecionais e castigan á Costa da Morte

Para o BNG os orzamentos da Xunta son discrecionais e castigan á Costa da Morte

“Confeccionan uns presupostos con clara discrecionalidade e coa intención de asfixiar aos gobernos locais da Costa da…

Ler máis
La restauración de la Casa de Man comenzará en breve

La restauración de la Casa de Man comenzará en breve

El gobierno local formaliza el contrato de los trabajos que rozan los 20.000 euros.   El alcalde de Camari…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Enova Energia
CMAT
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
Concello de Neda
El candidato ganador: Cómo organizar campañas electorales para ganar unas elecciones (Marketing Político)
OndaHit
En breves

Adiante TV

Opinión

China,más Comunismo para perpetuar el Capitalismo

José Manuel Palacín Y Rodríguez

Estos días asistimos al XIX Congreso del Partido Comunista chino, o sea, que se están celebrando las elecciones a la Presidencia del Gobierno, con d…

José Manuel Palacín Y Rodríguez
Ler máis

Incendios y oportunistas

Nacho Louro

Sin lugar a dudas lo más triste de esta tragedia medioambiental, es la pérdida de cuatro vidas humanas. Los terroristas ecológicos han sabido aprov…

Nacho Louro
Ler máis

Máximas desculpas Portugal

Daniel Lago

A solidariedade para com todas as famílias das vitimas e desde a minha cativa posição, exponho as minhas máximas desculpas, no nome dos bons e gen…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información