10.9 C
Santa Comba
viernes, marzo 29, 2024

Fruga denuncia un pacto político para cargarse el sector lácteo

El coordinador de la Federación Rural Galega, Manuel da Cal pidió la unión del sector para defender sus intereses mediante “acordos unitarios e acción conxuntas” ante la situación alarmante que se vive en el campo gallego.

Manuel da Cal:”A nosa baza é a unidade do sector”

El panorama está complicado. Y más si es cierta la teoría que maneja el líder de la Fruga: “Eu penso que existe un pacto político para cargarse ó sector lácteo galego”, con el objetivo de acabar “entregando o leite ós franceses”.

No obstante, Manuel da Cal apuesta por seguir luchando: “A nosa baza á a unidade do sector”. Entiende que no es positivo que las organizaciones no se coordinen: “Non é boa a división do sector. Debemos confluir en estruturas e acordos unitarios e que se plantexen acción conxuntas”. Espera que las reuniones que hay previstas en los próximos días ayuden a “confluir” hacia una postura unificada.

Fruga demanda una estructura negociadora con representación plural

En declaraciones al programa radiofónico “Na Encrucillada” (Radio Xallas 107.5FM), el coordinador de la Federación Rural Galega, demandó “unha estrutura negociadora para Galiza, onde estean tódalas organización, non só unha parte xunto coa a industria, a distribución, os consumidores e a administración”.

Da Cal se quejó del papel que está desarrollando la consellería do Medio Rural y le pidió que “interveña e senón que dimita e que veñan outros”. A su entender la Xunta de Galicia “está sendo unha administración pasota e indolente”, una posición que aumenta la debilidad del sector lácteo.

Entrevista Na Encrucillada con Manuel Da Cal

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos