11.6 C
Santa Comba
viernes, abril 12, 2024

USAG vaticina el cierre de explotaciones lácteas

“Fraga púxonos contra o paredón, o bipartito disparounos e Feijóo entérranos” dice Leandro Quintas con respecto al compromiso de los políticos de Galicia con el medio rural.

USAG alerta de la competencia desleal extranjera

El presidente de USAG, Leandro Quintas expresa su sensación de que coincidiendo con el término del sistema de cuotas en el mercado lechero, países como Francia, Alemania o Inglaterra van a intentar poner fuera del tablero a los ganaderos gallegos:“Os países mais preparados vánnos a dar leña. Poñerán os prezos máis baratos para facernos pechar a todos e logo eles poñerán os prezos que lle dea a gana”.

“Hai ganaderías grandes que están empeñadas ata as orellas, e vai a haber moitos peches por esa competencia desleal que se vai a facer para tumbarnos a todos” apuntan desde USAG.

“Os sindicatos non teñen vacas e non nós defenden”

El veterano dirigente sindicalista, que define a USAG como “un sindicato patronal”, acusó a los líderes de UUAA, XXAA, SLG y AGACA de no estar ligados a la producción: ”Que me digan onde teñen as vacas. Non van a defender as vacas, só persiguen defender as subvencións e os cursos, pero van a ter que dar contas”.

Leandro Quintas cree que una de las soluciones para invertir el futuro negro del campo que es que haya gente ligada el sector “e profesionais honestos a fronte de sindicatos e organizacións”.

“Non somos nin de dereitas nin de esquerdas”

Otro foco histórico del problema, según Quintas, está en la clase política que da el beneplácito para que distribución e industria “non respeten as reglas do xogo”.

“Que baixen o prezo en inverno e unha mostra do abuso total e descarado que hai” apunta Leandro Quintas que insiste en su descontento con los políticos:”Eu xa votei a todos. E nas próximas votarei en branco porque ningún resolveu o problema do campo”.

Por último hizo un llamamiento a los alcaldes para que apoyen al campo “xa que non deben depender de cores políticas senón das cores do campo”. Señaló que “agora vaise ver a quén defenden os alcaldes” en alusión al momento complicado de los ganaderos que coincide con una cita electoral local.

Leandro Quintas participó en el programa «Na Encrucillada» que dirige Xosé Manuel Lema en Radio Xallas y Fórmula Fun Bergantiños

Noticia relacionada

https://www.adiantegalicia.es/actualidade/2014/12/17/los-productores-lacteos-pueden-sufrir-nuevas-bajadas.html

Escucha la entrevista con Leandro Quintas

A partir del minuto 24 del audio

EN TWITTER @AdianteGalicia

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos